Ik was echt niet de laatste in de rij hoor !!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat had je kunnen weten dat Herman Finkers snel uitverkocht is.
Nee, maar als je 2 uur vantevoren heen gaat dan ben je bij Herman Finkers te laat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik was echt niet de laatste in de rij hoor !!![]()
Blijkbaar ja, maar dat is wel frustrerend...quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, maar als je 2 uur vantevoren heen gaat dan ben je bij Herman Finkers te laat.
Maar bekijk het van de goede kant, jij hebt maar 2 uur verpest. Maar degene voor jou hebben meer tijd verpest!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, maar dat is wel frustrerend...
Piemel!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:Ik heb wel kaarten voor Finkers
Zit zelfs op rij 2 en heb niet eens in de rij hoeven te staan
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik had zelf bijna kaartje voor Najib, maar het theater had gvd al 200 kaartje van tevoren verkocht aan sponsoren.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ook kaartjes voor najib
Ook rij 2
Hoe dan??quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:Ik heb wel kaarten voor Finkers
Zit zelfs op rij 2 en heb niet eens in de rij hoeven te staan
Jochem mijer en najib heb ik ook, daar kun je wel op inschrijven!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Jochem Myjer (rij 10) en voor Klaas vd Eerden (rij 2).
Dat is idd wel makkelijker!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jochem mijer heb ik ook, daar kun je wel op inschrijven!!![]()
![]()
Klaas van de eerden .. rij 1quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Jochem Myjer (rij 10) en voor Klaas vd Eerden (rij 2).
Pas maar op, hij pikt mensen van de eerste rij eruitquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Javier guzman .. rij 1
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klaas van de eerden .. rij 1
Javier guzman .. rij 1
![]()
Hier verliep het gewoon via de voorinschrijving van het theater, zoals met elke andere voorstelling. Miss is hij aardiger voor de Enschede-ers.. kan ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe dan??
Finkers wil zelf dat zijn kaarten niet op inschrijving worden verkocht, daarom moet iedereen in de rij (tenminste dat is het idee)
Wel een rotstreek eigenlijk van Finkers...
Alleen maar leukquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pas maar op, hij pikt mensen van de eerste rij eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |