Heb er geen last van als ik niet blowquote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Greys het volgende:
En nog een heel brutale vraag dan nu (ik leer heel wat bij!) hoe ga je dat dan doen als je een baan krijgt? Ik neem aan dat je dan niet even in de pauze relaxed kunt gaan zitten bongen?
Dan gaat ze gewoon alleen 's avonds bongen...Of ze moet in een coffeeshop gaan werkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Greys het volgende:
En nog een heel brutale vraag dan nu (ik leer heel wat bij!) hoe ga je dat dan doen als je een baan krijgt? Ik neem aan dat je dan niet even in de pauze relaxed kunt gaan zitten bongen?
Proost Ingetje!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Pjoost! Alvast eentje op de goede afloop zaterdag!![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Purple...ik heb um al op intussen![]()
Rook je gewoon ook dan? En prop je alleen wiet in zo'n ding, of moet daar nog shag oid bij?
Ja, ik is echt een provenciaaltje uit Friesland![]()
Jij ook Pjoost!quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
Ja proost!(Kijk dat glas nou...
)
Maar eh, Purple, onze asielmeet zaterdag is hartstikke vroeg in de middag he. Het lijkt me niet handig om stoned bij een asiel aan te komen?![]()
Als ik het je niet vertel of ik wel of niet stoned ben merk je het niet zo gauw hoorquote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
)
Maar eh, Purple, onze asielmeet zaterdag is hartstikke vroeg in de middag he. Het lijkt me niet handig om stoned bij een asiel aan te komen?![]()
You will never know for surequote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie het al voor me; Purple in het asiel... "En deze kat hebben ze geprobeerd te verdrinken met een steen, maar werd gelukkig gered en maakt het nu pima."
Purple:![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat doen we maar niet he?![]()
schopje TRU?quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
)
Ik ben in elk geval ontzettend blij dat we dat Hart van Nederland niet hebben laten doorgaanquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval ontzettend blij dat we dat Hart van Nederland niet hebben laten doorgaan
Zoals je zegt, ieder zn dingquote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ieder moet het voor zich weten, maar het is gewoon niet mijn ding. Ik mag graag controle houden over mezelf en vooral mezelf blijven. Daarom zal ik mezelf ook nooit klem zuipen (om het maar ff plat te zeggen) en hou ik op zodra ik merk dat het begint op te stijgen.
Niet dat ik vroeger nooit es teveel op heb gehad ofzo, maar inmiddels heb ik m'n grenzen leren kennen.
Dan moet ik juist licht onder invloed zijn, dan zou ik het durven en op een spontane leuke manier voor mekaar krijgenquote:Op zondag 16 september 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval ontzettend blij dat we dat Hart van Nederland niet hebben laten doorgaan
Idd...en zolang je dat zelf maar weet is het goed toch?quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoals je zegt, ieder zn dingen weet me grenzen qua drank (ben al jaren niet meer echt dronken geweest) en qua wiet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |