Oeh...da's zo lekker. Met die leuke dubbele fles.quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
U vraagt, wij draaien, zo werkt dat!
Ik ga zometeen een glaasje Sheridans nemen, het kan zijn dat het niveau hier dan aanzienlijk snel daalt, aangezien ik niet echt tegen alcohol kan, u zijt gewaarschuwd.
Oe gezellig, een dronken greysquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
U vraagt, wij draaien, zo werkt dat!
Ik ga zometeen een glaasje Sheridans nemen, het kan zijn dat het niveau hier dan aanzienlijk snel daalt, aangezien ik niet echt tegen alcohol kan, u zijt gewaarschuwd.
En een aangeschoten Ingetjequote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh...da's zo lekker. Met die leuke dubbele fles.![]()
*gaat dan ook maar 1 inschenken, alleen drinken is niet zo gezellig he?*
Schenkt een lekkere icetea met ijsblokjes in en propt de bong vol (was ik helemaal vergeten gister!quote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gezellig! Schenk jij ook ff in Purple, en Nok heeft ook drank genoeg.
Dan gaan we dit topic ff naar een hoger niveau brengen![]()
Ik geloof dat ik net de 1.60 haal, dus iedereen is groot vergeleken bij mijquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Jij ook al Nok? Lekker zoetbekkerig is dat he?
Je leek trouwens echt een klein dametje naast Fe203 zeg! (En wat een lijntje!)
quote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gezellig! Schenk jij ook ff in Purple, en Nok heeft ook drank genoeg.
Dan gaan we dit topic ff naar een hoger niveau brengen![]()
Ik voel me ineens ontzettend burgerlijkquote:Een bong wordt, net als een waterpijp, gebruikt om marihuana of hasjiesj te roken. Deze bong stamt af van de waterpijp die afkomstig is uit het Midden-Oosten.
Het grootste verschil tussen een bong en een gewone waterpijp is de dikte van de buis waardoor gerookt wordt. Deze is bij een bong extra groot om veel rook te kunnen bevatten.
Het idee is dat alle rijders worden om 13.00 uur bij mij in Bleiswijk verwacht, om daarna gezamenlijk naar het asiel te rijden. Ik kom eerst naar Maassluis om bij Purple ook wat zooi in te laten, omdat het anders niet in 1 auto past. Het lijkt me handiger om daarna dus bij mij te verzamelen, omdat sommige rijders van ver moeten komen en men dan eerst nog even hier wat kan drinken en plassen, indien gewenstquote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Fe2O3 het volgende:
1.90 is niet lang :x
Hoe organiseren we de 22e?
Heeft het iets met blowen te maken? een methode? Dan weet ik het niet, nee. Ik blow haast nooit. Eens in de heeeel veel tijd een trekje. Het heeft geen fijn effect op me en word er al helemaal niet relaxed van.quote:
Bong is ander woord voor waterpijp en je rookt er wiet mee (of hasj kan ook)quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij wil je niet dronken
@ Purple Rose: wat is een bong?
Hij zit uiteraard in de tasquote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, weten we dat ook weer![]()
Anders neem je um ff mee zaterdag Purple...mogen wij er dan ook ff aanhangen?
Ik kan koppeltje achterover![]()
En greys, je serveert toch wel broodje knakworst en soep op z'n minst?![]()
![]()
![]()
God ja, euhh technisch gezien kan je er verslaafd aan zijn ja, alles wat je niet kan laten staan ben je verslaafd aan eigenlijkquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
En is dat verslavend? Of vraag ik nu iets heel brutaals?![]()
Nok, ik had het maar even op Wiki opgezocht want ik wist het ook niet. Ik voel me een nogal provinciaaltje ineensIng ook, zo te zien!
![]()
Oh enneh, ik zorg voor een lekkere lunch hoor, Ing! Die knakworst broodjes zijn een goed idee ghehe. Zijn er nog vegetariėrs onder de rijders?
Op vrijetijds missies zoals deze sleur ik idd wel overal mee naartoequote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik zal er wel ontzettend instinken nu, maar je gaat toch niet daadwerkelijk een waterpijp meenemen zaterdag?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |