Graag een linkje van waar die te vinden is. Je gaat ons toch niet voor niets lekker maken.quote:Op zondag 16 september 2007 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is me vandaag toch een rare foto van mij gemaakt![]()
![]()
Nu we het toch over foto's hebben![]()
Zie nu het beeld voor me van een stervende toeschouwer/medespeler die een naaldhak in zijn/haar hoofd kreegquote:Op zondag 16 september 2007 12:10 schreef Greys het volgende:
NokmutsEuh ja, zoiets ja!
Maar dan plastic en moesten we de staaf zelf vasthouden. Euhm.. nou ja, je weet wat ik bedoel
En elke keer als ik heel fanatiek die bal een schop gaf, vloog mijn schoen er achteraan
quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag een linkje van waar die te vinden is. Je gaat ons toch niet voor niets lekker maken.![]()
Van mij zijn vandaag op de afrikaanse kunstmarkt door andere mooie foto's gemaakt, maar die moet ik nog in mijn meeldoos ontvangen.
Nee, dat IS ie ook. Ik had opeens het gevoel dat ik in een kabouterhuisje woonde terwijl het voor mij en EW en de 8 katten toch echt groot genoeg isquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef Greys het volgende:
Vast wel Purple, maar die zien we pas later als het bedrijf ze op de website heeft gezet
En je kreeg nog een Willempie helm ook op he, bij dat sumopak
Purple ik vind je fotoverslag echt superleuk! En wat is Fe203 groot!? Of lijkt dat maar zo op de foto's?
Pinkquote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, tis de bril van FOK!ker Sebasser, en mijn elastiekjes eromheen (onder mijn neus door)
Mijn haar? Mijn haar is echt ja?quote:
Ik ben de roze stip in de verte daarquote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, nou weet ik naar wie ik moet uitkijken dinsdag![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
U vraagt, wij draaien, zo werkt dat!
Ik ga zometeen een glaasje Sheridans nemen, het kan zijn dat het niveau hier dan aanzienlijk snel daalt, aangezien ik niet echt tegen alcohol kan, u zijt gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |