Bel vanaaf wel even. Komt goedquote:Op zondag 16 september 2007 01:25 schreef Fe2O3 het volgende:
Sta er gelukkig van m'n beste kant op telkens
Het badje was nog even puzzelen ja (hij was breder dan 90 cm) de rest ging eigenlijk vrij gemakkelijk erin. Nu volgende week de rest nog.
Begreep dat de bench eigenlijk in Hellevoetsluis stond ipv Spijkenisse? Daar moet ik van de week dan nog even om, wie heeft er meer info? ~:-P
En afaik was het zeker 45 pearl jam hoor![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef Greys het volgende:
(Oh enneh... op hakken quadrijden en levend tafelvoetbal spelen is best lastig, heb ik vandaag ontdekt!).
Goh, wat leuk, 'onze' bakken staan op de foto, haha, met veel pijn en moeite op de achterbak gepropt met een spin als meerijderquote:[b]Op zaterdag 15 september 2007 18:29 schreef Een nog lege kofferbakLittle did we know
![]()
[afbeelding]
Ede is in zicht!
[afbeelding]
Nog mooi leeg
[afbeelding]
Hmm, hij past net maar zou die niet beter passen andersom of op de achterbank? *frot* *frot*
[afbeelding]
Hij past net maar dan gaat de klep niet meer goed dicht
[afbeelding]
Uiteindelijk op de achterbank gefrot![]()
[afbeelding]
Heej M-B!quote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben weer terug en overmorgen gaan we Ziggy ophalen
Jep, tijdje terug al...leuk he?quote:Op zondag 16 september 2007 12:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is deze actie al op de FP gekomen?
Ja!quote:Op zondag 16 september 2007 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, tijdje terug al...leuk he?![]()
Ik maak overal foto's van, dus ook van Ziggyquote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej M-B!![]()
Leuk gehad?![]()
Ga je wel ff foto's maken van Ziggy dinsdag?
Jup, the samequote:
Nee, wel spierpijn!quote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Greys...
Geen kater overgehouden aan het staaf vasthouden en kleding uitwerpen?![]()
Idd jammer dat we mekaar niet gezien hebben maar ik zat met Fe en nokkie al te bedenken dat we eigenlijk een soort after de actie meet moeten doen ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 12:36 schreef ymme het volgende:
Sorry, sorry sorry dat ik gisteren niet thuis was. We moest plotseling echt weg. Heb het dus daarom op het garagepad gehad, en jullie hebben het gevonden
Vond het wel jammer, nu heb ik nog geen gezichten gezien
Jaa! Daar had ik ook al aan zitten denken...gezellie!quote:Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd jammer dat we mekaar niet gezien hebben maar ik zat met Fe en nokkie al te bedenken dat we eigenlijk een soort after de actie meet moeten doen ofzo
quote:Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd jammer dat we mekaar niet gezien hebben maar ik zat met Fe en nokkie al te bedenken dat we eigenlijk een soort after de actie meet moeten doen ofzo
omg een willempie helm, ik wacht met spanning af tot de fotos op de website staanquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef Greys het volgende:
Vast wel Purple, maar die zien we pas later als het bedrijf ze op de website heeft gezet
En je kreeg nog een Willempie helm ook op he, bij dat sumopak
Purple ik vind je fotoverslag echt superleuk! En wat is Fe203 groot!? Of lijkt dat maar zo op de foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |