Je had voor wij kwamen gewoon die fles al voor de helft leeg gemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Notice the booze
Geeft een heel foute indruk met die kop
Thx lieffiequote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Leuke reportage Dingie.
En geweldige actie.
Das nou me schnabbelkequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaahhhhh ik wil niet te laat gaan zijn he!!!
Maak voor aankomende week een afspraak bij de DA voor het jaarlijkse prikje voor Mickey. Ik vraag daar gewoon nog ff om alles wat mag, mee te nemen. Ze hebben altijd proefzakjes van het merk Hill's. Daar neem ik zoveel mogelijk van mee en stuur ik naar Purpleke.
Ik maak maandag een afspraak, dan laat ik het hier wel ff weten
En geweldig om de reacties en giften die gedaan zijnActie lijkt mij best wel geslaagd te noemen
![]()
quote:
Super he?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef MissHobje het volgende:
Stoere foto's en lekker veel spullen![]()
Jep, kan gewoon naar me toequote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan het gewoon naar jou sturen of is er ook een adres/verzamelpunt?
En het fotoverslag zegt meer dan duizend woorden, maw![]()
ChipsZak beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Dinsdag krijgt Ingetje mijn (weinige) spullen
![]()
Euhm...mss een blonde vraag, maar heb ik iets gemist? Spullen naar Zwolle?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef nokwanda het volgende:
Geen idee hoe ik spullen naar Zwolle zou moeten krijgen. Maar die hadden dozen en spullen nodig en dozen heb ik wel. Heel veel. Kan er wel wat missen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:48 schreef Popples het volgende:
[..]
ChipsZak beter iets dan niets![]()
wij hebben ook niet veel, maar we leveren wel een bijdrage aan iets goeds![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Dinsdag krijgt Ingetje mijn (weinige) spullen
![]()
neeeeeequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Bananendozen van de groente/fruit markt?
nah.. kwam in een van de vorige topics een bericht voorbij over asiel in Zwolle die een aantal spullen nodig had. Ik meen dat Hara die link posttequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...mss een blonde vraag, maar heb ik iets gemist? Spullen naar Zwolle?
Of is dat de volgende actie?![]()
gifstoffen in de dozenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |