Ze lag net al op ons bed, dus ik gok dat ze daar slaaptquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:03 schreef Greys het volgende:
Ziggy is een dappere dodo! Het heeft gewoon zo moeten zijn dat jullie elkaar vonden, ze is echt thuis nu. Ik ben helemaal geen zweefmuts, maar als je hier naar kijkt dan moest het gewoon zo zijn
Waar gaat ze slapen vannacht?
Leuk idee! Even kijken hoe we dat gaan uitwerken! De meeste foto's worden natuurlijk pas op de zaterdag zelf gemaakt namelijk, dus misschien dat we dat daarna nog even kunnen opsturen/langsbrengenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het mss een leuk idee, om ze een boekje te geven met wat foto's van de actie? (Ophalen van de spullen ofzo?)
Een idee van mij wordt goed gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk idee! Even kijken hoe we dat gaan uitwerken! De meeste foto's worden natuurlijk pas op de zaterdag zelf gemaakt namelijk, dus misschien dat we dat daarna nog even kunnen opsturen/langsbrengen
MB, dat klinkt inderdaad alsof Ziggy haar slaapplaats al uitgezocht heeft ja!
En fijn dat ze in het asiel dus echt om de dieren geven (niet dat ik daaraan twijfelde hoor, maar tis leuk om te lezen!). Dat afscheid nemen, wat lief!
Is dat meestal niet zo, dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Een idee van mij wordt goed gevonden![]()
!!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
......en dat M-B en Re bij Ziggy mogen wonen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
dat M-B en Re bij Ziggy mogen wonen![]()
idd net een kitten. Afgezien van dat gerafelde oortjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Niet de beste foto's, maar het geeft een idee
[afbeelding]
De IKEA bij met kattenkruid is nu al een hit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder eet ze nogal slordig; hoorde ik net gruwelgeluiden uit de kattenbak, dus dat zal ook wel een slagveld zijn, en klinkt ze als een hond met haar nageltjes over het laminaat
Dat staat wel stoer piraat-achtigquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
idd net een kitten. Afgezien van dat gerafelde oortje![]()
ja idd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Ze hadden haar 16 jaar geschat in het asiel. Ik denk dat ze eerder de komma vergeten zijn hoor en dat het 1,6 jaar moet zijn
in de vogelkooi kan ook veel gepropt worden hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Greys het volgende:
Euh, oh god, help me even, waarover ook alweer?
Over de vogelkooi? Als je dat bedoelt, dan heb ik dat gedaan jaHad ik ergens al gepost, maar kan me voorstellen dat je er in de snelheid van deze topics overheen gelezen hebt!
Ze konden wel een vogelkooi gebruiken, maar ik ben bang dat het niet meer in de auto gaat passen!
I wishquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Ze hadden haar 16 jaar geschat in het asiel. Ik denk dat ze eerder de komma vergeten zijn hoor en dat het 1,6 jaar moet zijn
Jill komt vrijdag toch de spullen bij je halen? Of zit ik nou helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef Popples het volgende:
[..]
in de vogelkooi kan ook veel gepropt worden hoorhoe bedoel je met je laatste zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |