abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203450
Het lijkt me enorm gaaf om te zien hoe de 'relatie' tussen Bart en sabine doorgaat nadat Sabine er donderdag uitgestemt wordt en Bart op eigen initiatief weggaat! Sabine heeft al aangegeven alleen maar een beetje met Bart te dollen en geen echte relatie te willen. Die griet gaat Bart dus een kwart miljoen gulden kosten! :-))

Always remember you are unique! Just like everyone else...
pi_203451
Is die Bart toch niet zo slim als ik dacht! Hij zou toch moeten weten dat je voor Vééél minder de wip van je dromen kan krijgen en meer dan één keer.
Ik blijf hopen dat de vissen winnen!
You know what it is?......You don't KNOW!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 12:10:00 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_203452
quote:
Die griet gaat Bart dus een kwart miljoen gulden kosten

Ze gaat hem een KANS op een kwart miljoen gulden kosten... en als hij zo stom is om uit solidariteit met die doos mee te gaan doet hij het echt helemaal ZELF...
V
'Ahhhhhhhh wat stooooooooooooooom'

Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator dinsdag 19 oktober 1999 @ 16:06:00 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_203453
15:55 zojuist op de videostream: willem vertelt aan bianca waarom hij op b&s heeft gestemd. "Je zult maar overblijven met die twee.. nou, gezellig".
Dit spreekt dus tegen dat Willem het vanwege 'de concurrentie' zou doen.

B&S trekken overigens de hele dag al samen op, en komen de andere bewoners nauwelijks onder ogen.

In ieder geval zijn ze niet bepaald hard bezig om postcodes uit hun hoofd te leren. Moeilijk ook natuurlijk, in zo'n situatie. Maar: de weekopdracht verknallen voor de groep betekent dat of Bart of Sabine zichzelf daar ook mee heeft.

Tenzij ze beiden opstappen natuurlijk....

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_203454
DIE JONGEN HEEFT GEWOON....

Een té groot overschot aan hormonen, als je je indenkt hoevaak je wel niet naar de Hoeren kunt voor die 250.000 ballen, die overigens dingen met zn spruitje kunnen doen die Sabbelientje in haar wildste dromen nog niet kan en wil, dan is de keuze toch simpel!

Weg met dat vaginistische kipje!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_203455
Ik vind dat jullie er te veel vanuit gaan dat Sabine donderdag verdwijnt. Ook de produktie is een en ander niet ontgaan en het zou mij niet verbazen als ze Bart laten vertrekken(manupulatie), Sabine zal hem zeker niet achterna gaan. Daar waar hij dat misschien wel doet. Dit nog los van de gesprekken die de produktie met beide heeft, die wij niet kunnen volgen en waarin ze beide misschien gewezen wordt op iets wat in de regelementen staat, met betrekking tot Bart zijn voornemen.
pi_203456
Plus dat er nog genoeg gestoorde zieke Nederlandse mannen zijn die wel op Sabinetje geilen en het niet kunnen hebben dat Bart eroverheen is gegaan. (Dus Bart weg stemmen)

God wat een snol vind ik het toch.... Walgelijk.

Grtz,

MiRR0RMaN.
Oh en ja, inderdaad, Veronica heeft nog de dikste vinger in de pap (naast Mona die ook behoorlijke dikke vingers heeft) en gezien Veronica nou eenmaal borsten en billenchannel is zou je inderdaad eens gelijk kunnen hebben.

pi_203457
Sabine wordt weggestemd, Bart (hopeloos verliefd) zal ook vertrekken. 't is by the way bekend dat Tilburg de grootste aro-bitches telt. Als ze bij de productie nu "speed" (drugs) door het bakmeel doen dan kan het nog wel leuk worden. Paranoia doet het goed bij zulk soort programma's. Heb zelf wel eens lui elkaar met messen achterna zien lopen, en dat is wat we hier ook willen. "Waren het toen destijds misschien wel echte pillen die Bianca bij had??". Ze praat in iedergeval wel als een ex-lsd gebruiker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')