En nou niet wéér gaan patsen dat je afgelopen weekend al chocolade pepernoten hebt gegetenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer is het ook al weer pasen?
Chocolade eitjes!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef TNA het volgende:
[..]
En nou niet wéér gaan patsen dat je afgelopen weekend al chocolade pepernoten hebt gegeten
ow nu heb ik zin in pepernoten!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:36 schreef TNA het volgende:
[afbeelding]
Kerst is maar een paar weken later
euhh.. wtfquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:36 schreef TNA het volgende:
[afbeelding]
ja ik houd ook van jou hoor schatquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een zwarte dag in de geschiedenis
Toch lijkt het elk jaar vroeger te komenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:35 schreef enter het volgende:
Dit was vorig jaar ook zo en dat jaar daarvoor en daarvoor en daarvoor, bijna niet meer topicwaardig.
da's opzich wel vroeg.. maar ik vond het eigenlijk zeker zo opzienbarend dat ik afgelopen februari in Brussel nog volop kerstdecoraties aantrof, tot in de kerken aan toe...quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:04 schreef Magereheinus het volgende:
In Rotterdam waren ze laatst ook al kerstversiering bij Beurs aan t ophangen...
Chocolade kruidnootjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:36 schreef TNA het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
met "ho's 'n bitches"
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:59 schreef Mrln het volgende:
kerst![]()
niets mis mee met vervroegde kerstsfeer, of wou je st maarten eerst effe tussendoor vieren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |