abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 11:36:00 #1
142 Emperor
What's in a name?
pi_203444
Let op. Sabine en Bart kunnen er niet tegen dat de hele groep tegen hen is en kiezen beide het hazepad door te vertrekken. De volgende dag voelt Mona zich heel zielig en alleen en vertrekt ook. Vervolgen gaan de overgeblevenen daar erg ruzie over maken en vandaag over een week is iedereen uit zichzelf vertrokken. WEG DUURSTE NEDERLANDSE PROGRAMMA
Think like a man of action, act like a man of thought

pi_203445
Dit lijkt me ietwat overdreven, vergeet niet dat die ƒ 25.000 toch een drijfveer zal blijven voor de slimste van de groep, ze zijn inmiddels al even onderwerg. Ik denk dat Mona het allemaal veel te interessant vidt en niet om die reden zal vertrekken. Als ze door de rest als buitenbeentje zal worden behandelt wordt het een andere kwestie, maar zolang ze nog apart met mensen omgaat en met hen meelult zonder dat men hier onderling achter komt zal dat wel mee vallen.
Life is hard and then you die!
pi_203446
250.000 gulden zelfs.

En Mona vindt het inderdaad veel te interessant. De enige reden waarom ze volgens mij aanpapte met Sabine was omdat ze toch een beetje bij een paar mensen in de smaak moet vallen. Okay, om je dan bij Sabine aan te sluiten is niet DE methode, maar daar gaat het even niet om. Je ziet het, inmiddels is ze ook wel erg aardig (al een tijdje) tegen Ruud en volgens mij strikt ze er nog wel eentje ofzow, zodat ze nooit alleen staat. Slim? Misschien. Weet ze wat ze doet? Nee... 't Loopt gewoon zo.

woensdag 20 oktober 1999 @ 17:06:00 #4
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_203447
Ik vond mona juist aardig tegen iedereen. Alleen was het sabine die ook aardig terug deed. Ook willem en ruud zijn nu leuk tegen haar en andersom Maurice heb ik nog geen woord tegen haar zien zeggen. Ik vind ook dat hij bianca en karin aardig hun best aan het doen zijn om haar te negeren.
pi_203448
Nou jessy, ik vind mona dus juist VEEEEEEEEEL te "aardig" tegen iedereen. Naar mijn mening probeert ze zich gewoon in te likken. Eerst bij sabje (die had toch alleen maar bart, en was feitelijk gezien een loner, net als newbie mona), en nu ineens toch maar wel bij ruud ( hij is het meest toegankelijk ja, maar sinds de nominaties bekend zijn en haar nieuw verworven vriendinnetje waarschijnlijk het pand gaat verlaten, probeert Moon een beetje de vredestichter te spelen door luidkeels te verkondigen dat ZIJ met sabje heeft gepraat en dat ze heeft gezegd wat ZIJ van sabje's gedrag vindt...dat gemoedelijke-moeder-overste-maria-magdalena-gelul hangt me echt de strot uit: "(serene glimlach op gelaat)Ja Ruud...ze is echt een kattekoppie he...." BLERGHHHHH !!!!!

Uhum. zoals menigeen heeft begrepen is mona niet mijn favoriet. (mooi, ik hou toch niet zo van toetjes EN ZEKER GEEN SCHIJNHEILIGE)

[Dit bericht is gewijzigd door Grrrly (Datum 20 Oktober 1999).]

Fok!zine 2 the rescue!!!
  woensdag 20 oktober 1999 @ 17:35:00 #6
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_203449
Ik vind niet dat ze vanaf dat de nominaties bekend zijn aardig is tegen ruud. Dat was ze voorheen ook al tegen willem idem dito. Allen de drie kleutertjes negeren haar en dat vind ik lullig. Jij noemt het likken ik noem het haar best doen om na twee weken toch in een groep te passen.
Het is zeker niet mijn favoriet maar ik vind iedereen wel erg afgeven op haar.
Ik vind het een spontane goedlachse meid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')