Als je dat aan beide kanten van je lijf krijgt, is dat wel weer mooi symmetrischquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg huiduitslag van de Bouvrie. Dat doe ik mezelf niet aan
van de olijfolie toch?quote:
dit had ze beloofd de vorige keer dat ze bij Knevel zat. Mocht ze gekozen worden, zou ze daar aanschuiven. Toen zat Johan Derksen trouwens naast haar.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:51 schreef Suko het volgende:
"Wij moet wat losser in het jasje gaan zitten" zegt "Hallo, daar zijn we weer" de boefrie (fonetisch). Gezwets van een dronken aardbezie. Wat natuurlijk een geweldige misser was dat Pauw en Wittebol Lillianne Ploumen, de gekozen nieuwe voorzitter van de Partij van de Arbeid niet aan tafel als gast hadden. Zelfs niet een van de zeven die meestreden voor het voorztterschap. Ook Nova had Ploumen niet, nee die zat bij Knevel aan tafel.![]()
Niet iedereen kijkt naar Knevel, maar hij zal wel hebben bedongen dat ze als eerste bij hem aan tafel komt zitten, dat doen doen redacties wel weer, dat claimen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:53 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
dit had ze beloofd de vorige keer dat ze bij Knevel zat. Mocht ze gekozen worden, zou ze daar aanschuiven. Toen zat Johan Derksen trouwens naast haar.
Laatstgenoemde zal natuurlijk als VARA-heldin worden ontvangenquote:Ralph Pans
Is kandidaat-burgemeester in Utrecht. Pans heeft op het eerste gezicht niets met de domstad: hij heeft er nooit gewerkt, gewoond of gestudeerd. Pans is lid van de PvdA, net als zijn enige tegenstrever Aleid Wolfsen. Op 10 oktober mogen de Utrechters zich in een referendum uitspreken over wie van de twee de nieuwe burgemeester wordt. Maar die Utrechters zien in meerderheid niets in deze gang van zaken. Pans liet onder 1700 inwoners van de stad onderzoek doen en wat blijkt: 68 procent wil een nieuwe kandidaat. Op deze manier is er geen keuze, vindt ook Pans. Hij wil dat ook kandidaten van andere partijen mee mogen doen.
Sonja Barend
Sonja reisde als toerist vier jaar geleden naar Birma voor een geheim interview met Aung San Suu Kyi. Zij is de leider van de oppositie en winnaar van de Nbelprijs voor de Vrede. Haar ontmoeting met Sonja vond plaats korte tijd nadat haar huisarrest door de militaire junta was opgeheven.
En verder nog Femke Halsema.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef TNA het volgende:
Naast de al genoemde In-Soo Radstake vanavond:
[..]
Laatstgenoemde zal natuurlijk als VARA-heldin worden ontvangenLijkt me niet zo'n hele interessante uitzending.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat ga ik dus zeker missen vanavond.![]()
Lekker op tijd naar bed vanavondquote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef TNA het volgende:
Naast de al genoemde In-Soo Radstake vanavond:
[..]
Laatstgenoemde zal natuurlijk als VARA-heldin worden ontvangenLijkt me niet zo'n hele interessante uitzending.
en Aleid Wolfsen zat bij Nova... geen aangename man vond ikquote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef TNA het volgende:
Ralph Pans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |