deze knul kan me niet zo boeienquote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef golfer het volgende:
In Soo Radstake heeft last van het 'zeg maar' modestopwoordje.
Zeker door alle auto's te verbieden.quote:
Soms kijken naar een programma en luisteren naar wat iemand zegt doet wonderen aan vooroordelen. Ik kan het je van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zeker door alle auto's te verbieden.Ik ben meer van de subtiele oplossingen, dat werkt een stuk aangenamer.
Je mist een mooie docu op ned 2 tongquote:
Ik zag je topic te laatquote:Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je mist een mooie docu op ned 2 tong![]()
Ik had graag gekeken, maar er zijn morgen allerlei docenten die een verslag van mij willen.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
Soms kijken naar een programma en luisteren naar wat iemand zegt doet wonderen aan vooroordelen. Ik kan het je van harte aanbevelen.
Die Gosewehr is een rechercheur die haar helpt.quote:Ina Post wil eerherstel
Ze heeft de straf van 6 jaar cel helemaal uitgezeten, maar ze beweert nog steeds dat ze niets gedaan heeft. Ina Post, ze werd veroordeeld voor doodslag op een hoogbejaarde.
Ina wil nu dat haar naam alsnog gezuiverd wordt. En daarom eist ze in een kort geding, overgebleven bewijs van haar proces op, om zo haar onschuld te bewijzen. Maar het openbaar ministerie werkt hier niet aan mee.
Ja, (ten onrechte?) beschuldigd van moord en die Gosewehr is een politieman die in haar onschuld geloofd.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
Ina Post, er rinkelt een belletje, iets met een moord ofzo?
Goseweher zegt me niks.
ja veel te kort aan het woord in dit gezelschap...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Heerlijk gek wijf blijft La Bloemen toch.![]()
Nee, mevrouw spoort volgens mij ook niet helemaal.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef Wup het volgende:
Ina Post is ook niet helemaal normaal volgens mij
Heel irritant mannetjequote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettend foute man, die consul.
Snap niet dat hij dat 'ere-baantje' niet opgeeft.
Met z'n air en z'n "ja" tussendoor als stopwoordje.
Het verbaast me wel enigszins hoe emotioneel ze nog is na 17 jaar...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef SCH het volgende:
Nee, vind je het gek na wat ze heeft meegemaakt.
Dat bedoelde ik. Die moord heeft in 1983 plaatsgevonden en ze is in 1986 veroordeeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:53 schreef TNA het volgende:
Het verbaast me wel enigszins hoe emotioneel ze nog is na 17 jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |