quote:
na het batsen die kerel: "ik zou wel een sigaret lusten.."quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:55 schreef postmortum het volgende:
dochtertje: psst ik moet iets zeggen en fluistert dan date in het oor mijn mamma vindt het geil om mannen te neuken in hun sterrtje met een strapon
Hahaha, jij wil in de broek komen van een tienermoederquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Topic was leuk tot deze pagina. Er zijn wat mensen die denken iedereen voor hoer te kunnen uitmaken zonder ook maar een post in dit topic te hebben gelezen.
Doe je dat weer, schop ik je onder je ballen. Ga je eerst maar inlezen voor je wat gaat roepen. Als iemand bewust voor kinderen kiest op een vroege leeftijd, dan heb je dat maar te respecteren of niet. Je gaat niet iemand voor hoer uitmaken.
30 jaar geleden was het de normaalste zaak van de wereld. Sterker nog, het gros van jullie moeders was waarschijnlijk piepjong toen ze jullie kregen.
Wil je reageren, laat dan iedereen in z'n waarde. Doe je dat niet en blijf je zeiken en trollen dan moet je vooral doorgaan maar niet piepen als je straks niet meer kan posten.
quote:
woonde ze in 1 van de 40 prachtwijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken anders lui zat waarvan hun moeders 16 a 17 waren toen ze kinderen kregen. Althans, niet kregen, ze neukte zich suf.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef postmortum het volgende:
de date had niet verwacht dat een kamperwagen , 2 verdiepingen had![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
woonde ze in 1 van de 40 prachtwijken![]()
zeg ik woon in reserrve-belgiequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij woont in het reserve-Duitsland. Jij hebt sowieso geen recht van spreken![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik woon in reserrve-belgie![]()
Wacht maar totdat dadelijk de dijken doorbreken![]()
Jij hebt duidelijk geen idee wat er zoal over het spoor langskomt zeker!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik in Utrecht. Veiligste plek in Nederland![]()
quote:Maar goed. Ontopic!
nietus Maikuuul heeft zich nog niet gemeldquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:19 schreef Fiskus het volgende:
kampertopic.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
nietus Maikuuul heeft zich nog niet gemeld![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Topic was leuk tot deze pagina. Er zijn wat mensen die denken iedereen voor hoer te kunnen uitmaken zonder ook maar een post in dit topic te hebben gelezen.
Doe je dat weer, schop ik je onder je ballen. Ga je eerst maar inlezen voor je wat gaat roepen. Als iemand bewust voor kinderen kiest op een vroege leeftijd, dan heb je dat maar te respecteren of niet. Je gaat niet iemand voor hoer uitmaken.
30 jaar geleden was het de normaalste zaak van de wereld. Sterker nog, het gros van jullie moeders was waarschijnlijk piepjong toen ze jullie kregen.
Wil je reageren, laat dan iedereen in z'n waarde. Doe je dat niet en blijf je zeiken en trollen dan moet je vooral doorgaan maar niet piepen als je straks niet meer kan posten.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Doe je dat weer, schop ik je onder je ballen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar ze lagen toch al in bed? Blijkbaar luisterden ze dus mee.
Als hij tegen 1 uur had gevraagd 'Waar zijn de condooms?' was je dochtertje dan ook tevoorschijn gesprongen om te zeggen dat ze in de onderste la van het nachtkastje liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |