woonde ze in 1 van de 40 prachtwijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken anders lui zat waarvan hun moeders 16 a 17 waren toen ze kinderen kregen. Althans, niet kregen, ze neukte zich suf.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef postmortum het volgende:
de date had niet verwacht dat een kamperwagen , 2 verdiepingen had![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
woonde ze in 1 van de 40 prachtwijken![]()
zeg ik woon in reserrve-belgiequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij woont in het reserve-Duitsland. Jij hebt sowieso geen recht van spreken![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik woon in reserrve-belgie![]()
Wacht maar totdat dadelijk de dijken doorbreken![]()
Jij hebt duidelijk geen idee wat er zoal over het spoor langskomt zeker!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik in Utrecht. Veiligste plek in Nederland![]()
quote:Maar goed. Ontopic!
nietus Maikuuul heeft zich nog niet gemeldquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:19 schreef Fiskus het volgende:
kampertopic.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
nietus Maikuuul heeft zich nog niet gemeld![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Topic was leuk tot deze pagina. Er zijn wat mensen die denken iedereen voor hoer te kunnen uitmaken zonder ook maar een post in dit topic te hebben gelezen.
Doe je dat weer, schop ik je onder je ballen. Ga je eerst maar inlezen voor je wat gaat roepen. Als iemand bewust voor kinderen kiest op een vroege leeftijd, dan heb je dat maar te respecteren of niet. Je gaat niet iemand voor hoer uitmaken.
30 jaar geleden was het de normaalste zaak van de wereld. Sterker nog, het gros van jullie moeders was waarschijnlijk piepjong toen ze jullie kregen.
Wil je reageren, laat dan iedereen in z'n waarde. Doe je dat niet en blijf je zeiken en trollen dan moet je vooral doorgaan maar niet piepen als je straks niet meer kan posten.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Doe je dat weer, schop ik je onder je ballen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar ze lagen toch al in bed? Blijkbaar luisterden ze dus mee.
Als hij tegen 1 uur had gevraagd 'Waar zijn de condooms?' was je dochtertje dan ook tevoorschijn gesprongen om te zeggen dat ze in de onderste la van het nachtkastje liggen?
Eind goed, al goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
ts zal zich nu wel genaaid voelen door haar date
je hebt al tekst geschreven, waar dient die tvp dan nog voor ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:22 schreef katerwater het volgende:
tvp.
Ik denk niet dat TS nog hoeft te daten. Ze heeft toch alles voor elkaar? En een tarzan als vervangmiddel, heb ik gelezen.
truequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je hebt al tekst geschreven, waar dient die tvp dan nog voor ?![]()
hopeloos ditquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
Als je je avond nog wilt hebben met een 20 jarige man kun je ff pm'en
Ik dus ook. Ik heb wel wat rare dingen meegemaakt tijdens dates maar dit lijkt me echt sterk. Ik denk dat je hem niet verteld had dat je kinderen thuis zouden zijn? Persoonlijk vind ik het eerlijk gezegd uberhaupt vreemd dat je ze op zo'n manier kennis laat maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Dus jullie hebben elkaar alles over elkaar verteld, dus ook dat je kinderen had. Dat wist hij dus ook lees ik. Jullie hebben al 1 date gehad, en dan komt ie weer langs, met bloemen en wijn en de hele zooi.
Vervolgens vraagt ie of je een kurkentrekker hebt, en bij het zien van je kinderen rent hij letterlijk de deur uit? Right...ik vind het nogal ongeloofwaardig. Ik geloof heus wel dat ie er vantussen is gegaan, maar ik kan me niet voorstellen dat iemnad zonder verder nog wat te zeggen gewoon begint te rennen en zo de voordeur uitrent.
Ik heb het gevoel dat je (cruciale) info weg laat....
Weet je zeker dat je niet pas 14 bent?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
hopelijk reageert brutus de bosneger op deze invitequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb een rijbewijsquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet pas 14 bent?
Dan hoop ik maar dat je dat soort trieste acties niet op de weg uithaald!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |