abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 01:21:13 #101
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_53189068
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef DarkManta het volgende:
Ik vond het zo`n vertederend verhaaltje totdat ik bij het stukje kwam waar die lul het huis uit rende.
WTF?, waar slaat dat dan op? Heeft ie nog gebeld daarna ofzo, of heb jij gebeld?
Inderdaad.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Kutreactie van die d00d trouwens.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_53189095
BEPSIE IS MILF!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 15 september 2007 @ 01:24:05 #103
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53189126
Ik zou ook met gieeeeeeeeeeerende banden naar huis gaan bij het zien van kinderen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_53189136
Dat weet je niet, eerst de foto's dan pas oordeel.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53189549
Dat je kinderen hebt wist hij, maar het zijn halfbloedjes? Kan voor veel mannen toch een obstakel zijn.

En over het algemeen willen jonge single mannen (25-30) géén vrouw die al kinderen heeft.. je eigen genen willen verspreiden en, het niet willen meebetalen aan andermans kroost is namelijk niet zo'n romantische gedachte.

Wel onbeschoft dat hij wegrende, maar aan de andere kant: jij zoekt waarschijnlijk ook maar een leuk single vaderfiguur met baan, auto en dus een dikke portemonnee om jezelf en je kinderen te kunnen voorzien van een leuk(er) leven nadat je de kindjes al van een macho hebt gekregen, die jou uiteindelijk toch wel zou verlaten. Boeide niet, want jij wilde kinderen, hoe je er voor zou gaan zorgen had je toen nog niet bedacht.

Ach, heel relatieplanet staat vol met dit soort vrouwen. Domme single dertiger die je bent als je in dat soort golddigger-praktijken trapt.
pi_53189584
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Synthesist het volgende:
Dat je kinderen hebt wist hij, maar het zijn halfbloedjes? Kan voor veel mannen toch een obstakel zijn.
Waarom dan eigenlijk?

Het zijn toch niet je eigen genen. Of is het omdat mensen op straat dan denken oh dat is niet hun papa? Is dat iets om je voor te schamen dan?
pi_53189669
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarom dan eigenlijk?

Het zijn toch niet je eigen genen. Of is het omdat mensen op straat dan denken oh dat is niet hun papa? Is dat iets om je voor te schamen dan?
niet je eigen genen, je zal uiteindelijk meebetalen aan de koter(s), en "ze lijken niet op mij noch op de moeder"

is bot dat normale mannen dergelijke gedachten hebben, maar dat is voor velen dus echt een serieuze reden om geen relatie te willen met een vrouw.

Een kerel heeft het echt wel door dat zijn financiële status er voor haar toe doet. En dat in combinatie met allemaal dingen waar je rekening mee moet houden als je iets met haar zou beginnen... not done

[ Bericht 13% gewijzigd door Synthesist op 15-09-2007 02:11:23 ]
pi_53189814
Een vrouw die pretendeert reëel te zijn ontmoet een daadwerkelijk reële man en gaat vervolgens lopen klagen...

Hypocrisie in een notendop...
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 15 september 2007 @ 08:59:21 #109
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53191207
Na de rest van het topic gelezen te hebben vind ik de reactie van die man al een stuk begrijpelijker
censuur :O
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:23:13 #110
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_53191310
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Sjibble het volgende:
BEPSIE IS MILF!!
En wat voor één! (jaja, iemand die haar ook irl kent is aanwezig op het forum )
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_53191347
Misschien heb je wel hele lelijke kinderen?
pi_53191381
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef Synthesist het volgende:
niet je eigen genen, je zal uiteindelijk meebetalen aan de koter(s), en "ze lijken niet op mij noch op de moeder"
Niet je eigen genen en waarschijnlijk meebetalen had ie van te voren kunnen weten, of die kinderen nou wit, zwart of geel zijn maakt dan ook niet uit.

Het gaat er dus om wat de buren zullen denken? Hoe sneu. Als je echt van een vrouw houdt en je houdt echt van kinderen wat boeit het dan. Adopteren is toch ook hip tegenwoordig, ik zie het punt niet hoor.
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:48:21 #113
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53191491
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Synthesist het volgende:

En over het algemeen willen jonge single mannen (25-30) géén vrouw die al kinderen heeft.. je eigen genen willen verspreiden en, het niet willen meebetalen aan andermans kroost is namelijk niet zo'n romantische gedachte.

Wel onbeschoft dat hij wegrende, maar aan de andere kant: jij zoekt waarschijnlijk ook maar een leuk single vaderfiguur met baan, auto en dus een dikke portemonnee om jezelf en je kinderen te kunnen voorzien van een leuk(er) leven nadat je de kindjes al van een macho hebt gekregen, die jou uiteindelijk toch wel zou verlaten. Boeide niet, want jij wilde kinderen, hoe je er voor zou gaan zorgen had je toen nog niet bedacht.

Ach, heel relatieplanet staat vol met dit soort vrouwen. Domme single dertiger die je bent als je in dat soort golddigger-praktijken trapt.
Mijn kinderen zijn geen halfbloedjes, en ik heb ook geen kinderen van een macho!
In feite is het overigens het geval dat ik pas een jaar van deze man gescheiden ben, en nee...hij heeft mij niet verlaten....
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
pi_53191518
hij wilde alvast cadeutjes kopen voor de verjaarddag
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_53191525
En nu de serieuze rectie: Laat het meisje met rust als zij het kan redden als tienermoeder. Wat boeit jullie dat eigenlijk? Of zijn jullie bang dat jullie de vader zijn
pi_53191533
Was die kerel niet gewoon uit op sex ipv gezelligheid en liefde en dat soort dingen?

Hij had die avond op sex gehoopt en had al helemaal geen kinderen verwacht. (ergens logeren ofzo)
Als er dan ineens kinderen om hem heen staan te springen, dan valt zijn plan natuurlijk helemaal in de shit
pi_53191543
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:54 schreef BaraCuda het volgende:
Was die kerel niet gewoon uit op sex ipv gezelligheid en liefde en dat soort dingen?

Hij had die avond op sex gehoopt en had al helemaal geen kinderen verwacht. (ergens logeren ofzo)
Als er dan ineens kinderen om hem heen staan te springen, dan valt zijn plan natuurlijk helemaal in de shit
Zoiets dus ja... wist hij wel dat tijdens de date de kinders thuis zouden zijn ??
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:04:06 #118
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53191594
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:54 schreef BaraCuda het volgende:

Als hij alleen uit was op sex dan was hij wel gebleven, hij wist dat mijn kinderen thuis waren!
Daarbij lijkt het me sterk dat je een aantal maanden date met iemand alleen voor sex!
pi_53191605
.. je had al vaker gedate .... tsja wist hij dan niet dat je kinderen halfbloedjes waren ofzo? dat kan dan toch de enige reden zijn denk ik...
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:16:51 #120
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53191703
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:05 schreef MouzurX het volgende:
.. je had al vaker gedate .... tsja wist hij dan niet dat je kinderen halfbloedjes waren ofzo? dat kan dan toch de enige reden zijn denk ik...
Mijn kinderen zijn GEEN halfbloedjes, en ik zie eigenlijk ook niet in wat dat er mee van doen zou kunnen hebben!
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:16:56 #121
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_53191704
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:05 schreef MouzurX het volgende:
Wat zit je toch te zeuren over halfbloedjes? Het zijn schatten (blond, blauwe ogen) en zeker geen reden om hard weg te rennen!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_53191724
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Wat zit je toch te zeuren over halfbloedjes? Het zijn schatten (blond, blauwe ogen) en zeker geen reden om hard weg te rennen!
ben jij soms de vader
pi_53191735
Nog wat van hem gehoord erna?
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:20:22 #124
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_53191737
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:18 schreef postmortum het volgende:

[..]

ben jij soms de vader
Nope, maar ken ze wel irl En voor alle duidelijkheid, ik ken Bepsie nu ongeveer een jaar.
pi_53191753
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef Bepsie het volgende:

[..]

Mijn kinderen zijn GEEN halfbloedjes, en ik zie eigenlijk ook niet in wat dat er mee van doen zou kunnen hebben!
O verkeerd gelezen dan, zag dat in een paar posts dat staan ..

Heb je al contact met hem gehad? ( of poging gedaan tot)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')