Was het iemand van Fok?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef Bepsie het volgende:
Je kent het wel, je leert iemand kennen via het internet, wisselt msn adressen uit en leert elkaar wat beter kennen.
Hij is echt letterlijk weggerend.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:09 schreef Thrilled het volgende:
Ok, en wat is er nu écht gebeurd? Dat een man "letterlijk de deur uit rent" gebeurd alleen in teken/speelfilms.. is zo'n cliché namelijk.. dus hoe wimpelde hij je af?
is wel een zak btw
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was het iemand van Fok?
Zo ja, wie?
Uiteraard wist hij dat mijn kinderen thuis waren, niets meer van hem vernomen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het een zak omdat hij wist dat je kinderen had, maar aan de andere kant. Wist hij wel dat de kinderen thuis waren, misschien had hij een hele romantische avond voor ogen en doordat de kinderen wakker werden viel dat in het water. Dat neemt nog niet weg dat hij netjes had moeten blijven.
Maar heeft hij nog wel wat van zich laten horen? Of dat ook al helemaal niet meer?
Dat duurde nog lang zeg!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was het iemand van Fok?
Zo ja, wie?
Kutkloon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Yokogawa het volgende:
overdrijven is ook een kunst hoor! ik ben helmaal niet plots de deur uitgerend. ik schrok gwoon! kdacht een leuke date met jou alleen te hebben, mar opeens sotnden er twee koters voor mn neus, vind je het gek dat ik dan wegren??
Ik werd trouwens door een goede vriend gewezen op dit forum want hij herkende mijn verhaal, dat ik m had vertelt, en daar bne ik hem dankbaar voor!
Mwanatabu!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Wát een oetlul.
"Ja ik heb dr eindelijk zover dat we gaan neuken, hoop alleen dat ze dat kroost van dr verstopt houdt"
Kloons voor een topic maken is zo 2001.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Yokogawa het volgende:
overdrijven is ook een kunst hoor! ik ben helmaal niet plots de deur uitgerend. ik schrok gwoon! kdacht een leuke date met jou alleen te hebben, mar opeens sotnden er twee koters voor mn neus, vind je het gek dat ik dan wegren??
Ik werd trouwens door een goede vriend gewezen op dit forum want hij herkende mijn verhaal, dat ik m had vertelt, en daar bne ik hem dankbaar voor!
oquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kloons voor een topic maken is zo 2001.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |