Eind goed, al goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
ts zal zich nu wel genaaid voelen door haar date
je hebt al tekst geschreven, waar dient die tvp dan nog voor ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:22 schreef katerwater het volgende:
tvp.
Ik denk niet dat TS nog hoeft te daten. Ze heeft toch alles voor elkaar? En een tarzan als vervangmiddel, heb ik gelezen.
truequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je hebt al tekst geschreven, waar dient die tvp dan nog voor ?![]()
hopeloos ditquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
Als je je avond nog wilt hebben met een 20 jarige man kun je ff pm'en
Ik dus ook. Ik heb wel wat rare dingen meegemaakt tijdens dates maar dit lijkt me echt sterk. Ik denk dat je hem niet verteld had dat je kinderen thuis zouden zijn? Persoonlijk vind ik het eerlijk gezegd uberhaupt vreemd dat je ze op zo'n manier kennis laat maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Dus jullie hebben elkaar alles over elkaar verteld, dus ook dat je kinderen had. Dat wist hij dus ook lees ik. Jullie hebben al 1 date gehad, en dan komt ie weer langs, met bloemen en wijn en de hele zooi.
Vervolgens vraagt ie of je een kurkentrekker hebt, en bij het zien van je kinderen rent hij letterlijk de deur uit? Right...ik vind het nogal ongeloofwaardig. Ik geloof heus wel dat ie er vantussen is gegaan, maar ik kan me niet voorstellen dat iemnad zonder verder nog wat te zeggen gewoon begint te rennen en zo de voordeur uitrent.
Ik heb het gevoel dat je (cruciale) info weg laat....
Weet je zeker dat je niet pas 14 bent?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
hopelijk reageert brutus de bosneger op deze invitequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb een rijbewijsquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet pas 14 bent?
Dan hoop ik maar dat je dat soort trieste acties niet op de weg uithaald!quote:
Voetbal moeders in V40 en v50'squote:Op zaterdag 15 september 2007 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je dat soort trieste acties niet op de weg uithaald!![]()
Je mag ze hebben...quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Getrouwde voetbal moeders in V40 en v50's![]()
![]()
Ik voel liever wel wat...quote:
ja van verkeerspark assenquote:
Je voelt niet dat ze getrouwd zijnquote:
Ik heb zelf het vermoeden dat zij onder "we wisten alles van elkaar" verstaat dat ze zijn lievelingseten en inkomen wist...quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Dus jullie hebben elkaar alles over elkaar verteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |