quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:37 schreef Heathen het volgende:
Niet iedereen is alcoholist of zwerver.
Kan best, als je op een avond een halve fles wijn leedrinkt merk je het echt niet de volgende dag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:38 schreef Slarioux het volgende:
Idd, belachelijk. Ik zuip elke fles wijn die ik opentrek leeg, ook als ik 's avonds met mijn vriendin een wijntje drink om iets te vieren. Dan tanken we ook gelijk de fles weg. Vooral als we de volgende dag moeten werken. Gewoon doorhalen, wijn moet namelijk op want de kurk wegpleuren is verplicht!
Nee maar dat betekent niet dat je het ook maar moet doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan best, als je op een avond een halve fles wijn leedrinkt merk je het echt niet de volgende dag.
Een hele fles gaat ook prima.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan best, als je op een avond een halve fles wijn leedrinkt merk je het echt niet de volgende dag.
Jawel, het brengt ongeluk om een fles wijn te bewaren door de kurk weer in de fles te drukken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee maar dat betekent niet dat je het ook maar moet doen.
dan moet je de fles maar niet open makenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:23 schreef Curri het volgende:
soms heb je niet zin in een hele fles wijn
Je bestelt toch ook geen hoer om alleen maar aan haar tieten te frummelen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
dan moet je de fles maar niet open maken![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bestelt toch ook geen hoer om alleen maar aan haar tieten te frummelen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |