abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53179080
Ik had een paar dagen geleden m'n sim-kaart ontvangen voor m'n nieuwe abbo, die binnen 2 dagen geactiveerd zou worden, maar vandaag was hij nog niet geactiveerd! Dus ik naar die klantenservice bellen, krijg je zo'n computervrouw, met 2 opties:

1)Je bent klant, voer je nummer in
2)Je bent geen klant, toets *

Dus ik voer m'n nummer in, wordt die niet herkend! Ik denk, oke, die is nog niet geactiveerd, dus misschien telt dat nummer nog niet. Toets ik 2, kan ik kiezen voor allemaal opties die ik niet NODIG heb, en waarbij je altijd zo'n computervrouw krijgt. Ik wil gewoon een medewerker spreken, niet die computervrouw! Dus ik zoek op internet, en op een ander forum stond een manier om binnen te komen, via een bepaald nummer dat je bij 1) moest invoeren. Dus ik doe het, en JAWEL, ik werd in de wachtrij geplaatst (waarbij ik een half uur op plaats 4 stond , maar ach..).

Uiteindelijk kreeg ik dan toch de medewerker! Ik m'n verhaal doen, die vrouw aandachtig luisteren. En uiteindelijk natuurlijk de vraag: Hoi, wat is uw klantnummer. Klantnummer? Ik heb geen klantnummer, wel een offertenummer, ordernummer, en mobielnummer. Nou, dan het mobiel nummer maar. Bljkt ie niet in het systeem te staan. Dus dan maar het offertenummer, werkt ook niet (terwijl ik thuis gewoon via de Debitel website mijn bestellingsstatus kan bekijken met dit nummer, maar zij dus helaas niet), naam dan maar, werkt ook niet, postcode, ook niet. IK STOND ER GEWOON NIET IN.

Dus ik zeg: mevrouw, ik heb hier 4(!) A4'tjes voor me liggen waar staat dat ik klant ben, ik werd laatst gebeld + gemaild door jullie, dus jullie hebben mijn nummer + email, dus ik móet er wel in staan. Nouja ik stond er nog steeds niet in. Toen maar naar de manager gevraagd, bleek die al naar huis te zijn, net als alle andere afdelingen. Er werd afgesloten met de prachtige mededeling: u zult tot maandag moeten wachten.

DEBITEL
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:31:07 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53179375
Je staat er niet in omdat je niet geactiveerd bent. Was het een betaalnummer?
pi_53179574
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef TNA het volgende:
Je staat er niet in omdat je niet geactiveerd bent. Was het een betaalnummer?
Dat kan ook, maar hoe kunnen ze me ooit activeren als ze niet weten wie ik ben, en als zelf mijn nummer er niet instaat Het was een 1-cent-per-minuut lijn, dus dat viel nog wel mee.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:41:06 #4
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53179653
Vodaphone!!!

Nooit problemen mee gehad, op die ene keer dat m'n rekening dubbel werd afgehouden na dan.
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
pi_53179774
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:41 schreef Bepsie het volgende:
Vodaphone!!!

Nooit problemen mee gehad, op die ene keer dat m'n rekening dubbel werd afgehouden na dan.
Bedankt voor je steun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')