quote:Op woensdag 19 september 2007 14:44 schreef BonJovi het volgende:
Tja lastig verhaal dit, maar lucky bastard hij heeft een Zweedse vriendin.
Ik ook, in totaal een keer of 35..... als ze mooi zijn zijn ze mooier dan in NL, maar gemiddeld, neuh.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:02 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben in Zweden geweest en ik vond de vrouwen wel mooi niet alle vrouwen zijn daar mooi maar gemiddeld toch wel hoger dan in Nederland
/offtopic
quote:
Verbeek maakt zich niet meer druk om Alves
EREDIVISIE
HEERENVEEN (ANP) - Afonso Alves is nog steeds niet teruggekeerd bij SC Heerenveen. De Braziliaan had zich dinsdag moeten melden bij de club, maar verscheen niet en liet bovendien niets van zich horen.
Alves speelde vorige week met Brazilië twee oefeninterlands en had zich voor de wedstrijd van Heerenveen tegen Excelsior, afgelopen zaterdag, al moeten melden in Friesland. Hij kwam echter niet opdagen, waarna de aanvaller zich volgens zijn vriendin op dinsdag zou melden. Maar ook toen meldde Alves zich niet.
Inmiddels maakt trainer Gertjan Verbeek zich er niet meer druk om. ,,Ik heb het naar mijn zin als Alves er bij is, maar ook als hij er niet is. Want dan zijn er nog twintig spelers die wel zijn hebben.'' Alves is ook geen gespreksonderwerp binnen de club, zegt Verbeek. ,,Na Excelsior hebben wij het er binnen de groep niet meer over gehad. In dat opzicht heb ik ook bewondering voor de selectie, hoe die met de hele situatie omgaat.''
De trainer heeft geen idee wanneer hij Alves weer kan verwachten. ,,Maar als zijn partner het al niet weet, hoe moeten wij het dan weten?''
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, in totaal een keer of 35..... als ze mooi zijn zijn ze mooier dan in NL, maar gemiddeld, neuh.
Anyway, die van Alves zal wel lekker zijn, want alle voetballers hebben een lekker wijf, maar ze vallen niet op geld of status hoor.
Die ishij dus OOK kwijt als ie 2 jaar geschorst gaat worden.
mwoah....quote:Op woensdag 19 september 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Lekker ja ik wist het
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Is dat zijn zaakverkrachter?
Maar het is toch van de fucking zotten? Wanneer gaat Heerenveen eens actie ondernemen?quote:
Tuurlijk is het een idiote situatie, maar Heerenveen kan zo weinig doen zonder de arbeidsrelatie te verstoren.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar het is toch van de fucking zotten? Wanneer gaat Heerenveen eens actie ondernemen?
En dat elke wedstrijd. Ik zou hem gewoon de rest van het seizoen op de bank houden. Kijekn wat er dan nog van zijn carriere over blijft. Ik snap werkelijk niet dat er nog clubs zijn die deze mongool nog willen hebben. Als ik een speler van Heerenvaan zou zijn zou ik tijdens een training zo hard op hem doorgaan dat hij alles afscheurd.quote:Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Dat is wel een breekactie inderdaad. Gelijk bij het eerste balcontact naar de kant laten halen voor Sibon.
De arbeidsrelatie is toch al niet meer te redden, lijkt me. Ik denk dat we kunnen aannemen dat Heerenveen zich zo coulant opstelt omdat ze een rechtzaak willen vermijden en zo Alves in de winterstop voor een flinke zak euro's kunnen verkopen. Het spijtige aan die strategie is echter dat de speler dan 'gewonnen' heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een idiote situatie, maar Heerenveen kan zo weinig doen zonder de arbeidsrelatie te verstoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |