www.dwdd.nl en dan de tv draait door van gisteren.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Linkje?

quote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Gister dat filmpje bij DWDD:
(gehandicapte supporter heeft bloemen voor alves en overhandigt ze aan Gert Jan Verbeek)
verbeek: Moet ik deze aan Alves geven?
supporter: ja
Verbeek: ik denk dat ik alves ermee om de oren ga slaan als hij weer komt, vind je dat ook goed?
verbeek: Mooi met die doornstruik erin....

quote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan het filmpje los niet vinden![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media_tv.php?id=405&autostart=true
bij minuut 3.15 ongeveer.

www.sc-heerenveen.nlquote:Afonso Alves terug in Heerenveen
20 september 2007
Afonso Alves is terug in Nederland. De aanvaller uit Brazilie keerde vandaag terug in Heerenveen. Voor morgen staat een gesprek gepland tussen clubleiding en Alves. Er kunnen op dit moment nog geen verdere mededelingen worden gedaan.

En op de eerste training een Dingsdag die met twee gestrekte benen op knie-hoogte in komt vliegenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef okee6 het volgende:
Vanwaar die rancune, volgens Verbeek gister is er niks aan de hand in Heerenveen. Morgen gewoon een goed gesprek met een stuk oranjekoek erbij

Hij is ook heel zielig, we leven juist heel erg met hem meequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:46 schreef milagro het volgende:
maar maar mannen, Alves was toch rot behandeld , er was toch met hem gesold inzake die transfer?
het was toch logisch dat hij nu de gespierde kont tegen de krib gooit?

IKEA liedje?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:23 schreef MaxPower het volgende:
ik kreeg je IKEA liedje er niet door SCH![]()

quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is ook heel zielig, we leven juist heel erg met hem mee
1 2 3 4 5 6 7
waar is afonso alves gebleven
hij is niet hier
hij is niet daar
hij is naar de serie A

Deel het dan met ons!quote:

quote:Verbeek stelt Alves voor de keuze
door onze Telesportredactie
HEERENVEEN - Afonso Alves baarde donderdag opzien door voor de verandering eens aanwezig te zijn in het Abe Lenstra Stadion. De topspits keek ongeïntresseerd toe hoe zijn club met 5-3 langs Helsingborg swingde. Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek wil nu duidelijkheid van Alves.
Wat Verbeek betreft hoeft Alves nog niet te rekenen op een plaats in de selectie voor het thuisduel tegen FC Utrecht, komende zondag.
"Alves moet eerst maar eens duidelijk maken dat hij weer wedstrijden voor ons wil spelen. Hij handelt nu niet correct tegenover de spelersgroep. Maar als hij nu geen toezeggingen doet, hoeft hij ook niet op de training te verschijnen", aldus Verbeek vrijdagochtend.
De trainer spreekt voor het eerst uit dat hij nu duidelijkheid eist van Alves. "Tot 31 augustus kon ik nog begrip voor de situatie opbrengen. Als hij nu geen keuze maakt, gaat hij maar ergens voor zichzelf trainen. We hebben hier genoeg velden", zei de trainer van de Friezen.
Alves heeft vanmiddag een gesprek met de directie van SC Heerenveen. De Braziliaan miste tot nu toe al vijf wedstrijden van zijn club: vier competitieduels en één Europees treffen.

Nou fijn voor iedereen. Het zal me echt mijn reet roesten zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Die gaat voor minder dan 20 miljoen weg, mark my words.....

Alsof AZ daarna ook maar ooit <19 miljoen oid krijgt bij doorverkoop...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:

> 19 miljoen ja!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof AZ daarna ook maar ooit <19 miljoen oid krijgt bij doorverkoop...

Lijkt me niet, die gaat straks weer net zo'n spelletje spelen. Bovendien AZ heeft m helemaal niet nodig....quote:

Als AZ hem nog koopt hoop ik dat hij daar hetzelfde flikt. Wanneer wordt zulk gedrag eens een keer bestraft. Laat die Alves toch lekker in de stront zakken. Het is een onbetrouwbare geldwolf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:

quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als AZ hem nog koopt hoop ik dat hij daar hetzelfde flikt. Wanneer wordt zulk gedrag eens een keer bestraft. Laat die Alves toch lekker in de stront zakken. Het is een onbetrouwbare geldwolf.
Oftewel ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Het zou mooi zijn als trainers/directeuren een collectief zouden vormen en zouden roepen dat ie op kon flikkeren. Dan heb je als speler een serieus probleem.
Je kan je nu als een klootzak gedragen en over 3 maanden bij een andere club voor de hoofdprijs spelen en iedereen de mantel der liefde over die speler trekt, totdat hij weer plannen heeft om uit te fladderen.

De fotograaf meldt zich.quote:
Volgensmij werd er gezongen: "Hij is naar Dirk Scheringa."quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is ook heel zielig, we leven juist heel erg met hem mee
1 2 3 4 5 6 7
waar is afonso alves gebleven
hij is niet hier
hij is niet daar
hij is naar de serie A

En gelijk heeft ie... Ondankbaar kutjongquote:

quote:"Alves voorlopig naar Veendam"
(ANP) - Heerenveen - Afonso Alves traint in ieder geval de komende vier weken mee met Veendam. Dat melden bronnen rond sc Heerenveen. Directeur Yme Kuiper zou deze strafmaatregel vanmiddag in het gesprek met de in opspraak geraakte spits bekend hebben gemaakt. De spits zou tijdelijk worden 'verbannen' naar de Groningse club.
Kuiper vindt het niet verantwoord om Alves in deze situatie in de selectie van sc Heerenveen op te nemen. Ook omdat trainer Verbeek te kennen heeft gegeven voorlopig even geen zin in de Braziliaanse spits te hebben. Of Alves bij Veendam ook daadwerkelijk in actie gaat komen is nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |