abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53204127
Ik ook!
pi_53207647
Afonso's doel in het leven is schitteren, dat pakte goed uit voor ons voetballiefhebbers tot hij bekent raakte met de term 'schitteren door afwezigheid'
pi_53207910
Verbeek: "Moet ik 'm in het regenwoud gaan zoeken ofzo?"

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53207987
tvp
pi_53208018
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

AFC AJAX
pi_53208071
quote:

Terechte opmerking, dat mag de clubleiding lekker uitzoeken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53208073
Volgens z'n vriendin is ie dinsdag terug... ben benieuwd of ie opgesteld gaat worden donderdag.
pi_53208591
quote:
Alves dinsdag terug, misschien

ROTTERDAM - SC Heerenveen verwacht dat Afonso Alves dinsdag weer in Heerenveen terug is. Trainer Gertjan Verbeek deelde dit zaterdag in Rotterdam mee na afloop van de wedstrijd Excelsior - Heerenveen (2-5). ,,Maar zeker weten doen we het niet'', zei Verbeek.

Afonso Alves kwam niet op tijd terug van een interland van Brazilië. ,,Er zijn indicaties dat hij in Brazilië zit. Als het goed is, keert hij dinsdag bij ons terug. Het is niet aannemelijk dat hij donderdag tegen Helsingborg voor ons in de UEFA Cup speelt. Wie niet traint in onze selectie, speelt ook niet in de wedstrijd die volgt. Misschien traint hij wel met een café-elftal, maar dat telt niet bij ons. Als hij er weer is, zal hij eerst met de directie van de club een gesprek hebben, want hij is ongeoorloofd afwezig. Van de directie krijg ik dan wel de opdracht of ik met hem moet trainen of niet met hem moet trainen. Wij wachten het af.''
Nee dus .
pi_53209094
Het is allemaal vast een misverstand, waarschijnlijk had Alves voor dit weekend alleen away in de agenda staan
pi_53209141
quote:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53212112
ALVES ALVES, WHO THE FUCK IS ALVES

volgens mij vonden enkele spelers dit wel een toffe song.
pi_53212422
Aha, zie je wel... die is nu bij z´n moeder in Belo Horizonte! Als hij inderdaad dinsdag weer terug is dan moet Verbeek hem echt tegen Helsingborg in de basis zetten. Scoren kan ie nog, wedstrijdritme heeft ie, en gelijk live op de Nederlandse tv. Hij moet nu toch echt eens nodig minuten maken voor Heerenveen. Nu even niet te principieel Gert Jan, een beter signaal kun je niet afgeven naar Wagner en consorten...
pi_53212643
VandenBussche had dus gewoon gelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53214719
quote:
Op zondag 16 september 2007 04:02 schreef Kreupeldicht het volgende:
Aha, zie je wel... die is nu bij z´n moeder in Belo Horizonte! Als hij inderdaad dinsdag weer terug is dan moet Verbeek hem echt tegen Helsingborg in de basis zetten. Scoren kan ie nog, wedstrijdritme heeft ie, en gelijk live op de Nederlandse tv. Hij moet nu toch echt eens nodig minuten maken voor Heerenveen. Nu even niet te principieel Gert Jan, een beter signaal kun je niet afgeven naar Wagner en consorten...
Niks daarvan. Dat kan je niet maken tegenover de rest van de ploeg en de supporters. Lekker op de bank zetten en vanaf de 3e minuut laten warmlopen, telkens hem de indruk geven dat ie er inmag en dan weer warmlopen, tot de 92e minuut. Mag ie er vlak voor het eindsignaal in
pi_53215004
Werkelijk ongelovelijk hoe Heerenveen met zich laat sollen door deze braziliaanse straatrat, hij heeft geen respect voor de club of de supporters en denkt alleen maar in geld!

Dit is gewoon een volwassen man die vele duizenden euro´s meer verdient met het spelen van voetbal dan wie dan ook op dit forum of van zijn landgenoten en nog haalt hij het in zijn gierige hoofd om te weigeren te voetballen bij de club die hem notabene in de selectie van Brazilie heeft gezet waardoor hij internationale roem geniet.

Maar wat ik eigenlijk nog een tikje triester vind is het feit dat de club en supporters nog steeds willen geloven dat Alves een lieve knul is die het allemaal niet zo bedoelt, doe die roze bril eens heel snel af en begin maar te beseffen dat Alves een geldgravende wolf is wiens doel het is om zo snel mogelijk zich te mogen scharen bij de groten der aarde, en dan praat ik niet over prestaties maar over geldbuidels!
pi_53215112
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Niks daarvan. Dat kan je niet maken tegenover de rest van de ploeg en de supporters. Lekker op de bank zetten en vanaf de 3e minuut laten warmlopen, telkens hem de indruk geven dat ie er inmag en dan weer warmlopen, tot de 92e minuut. Mag ie er vlak voor het eindsignaal in
Nee joh. Hem gewoon in de basis laten starten, en hem dan na 5 minuten wisselen voor Sibon.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53216555
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee joh. Hem gewoon in de basis laten starten, en hem dan na 5 minuten wisselen voor Sibon.!
Dat is wel een breekactie inderdaad. Gelijk bij het eerste balcontact naar de kant laten halen voor Sibon.
pi_53217586
1)Niet mee laten trainen met Heerenveen, zodat hij totaal uit vorm raakt.
2)Kijken of het mogelijk is om hem geen loon te geven.
3)Als hij niet traint/speelt komt hij ook niet meer aan de bak bij het Braziliaanse elftal.
4)Hem aan zijn contract houden en mocht een club interesse hebben een gigantische afkoopsom vragen. Maar welke club wil nou een speler die zich niet aan zijn contract houdt??????????

Ik vind het echt belachelijk wat hij doet. En dit is een professional...Als ik dit op mijn werk zou doen was ik er al lang uitgeknikkerd.
pi_53218580
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Dat is wel een breekactie inderdaad. Gelijk bij het eerste balcontact naar de kant laten halen voor Sibon.
Nog voor het eerste balcontact _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53285743
En? Istie al terug?
pi_53286153
terug vind Alves
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:47:35 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53286377
Sporters in de rimboe
Confidence through competence
pi_53300047
quote:
Nog steeds geen spoor van Alves
Uitgegeven: 19 september 2007 13:45
Laatst gewijzigd: 19 september 2007 14:01

AMSTERDAM - Heerenveen moet het nog steeds stellen zonder Afonso Alves. De Braziliaanse spits zou zich volgens zijn vriendin Lottie woensdag weer bij zijn teamgenoten voegen, maar liet opnieuw verstek gaan.

De aanvaller en de trainer in gelukkiger tijden

De Zweedse blondine dacht haar vriend dinsdagavond te verwelkomen op Schiphol, maar niets was minder waar, meldt De Telegraaf.

Alves was de afgelopen week met het nationale team van Brazilië in de Verenigde Staten voor een oefenwedstrijd. De aanvaller baalt dat hij de Friese club niet heeft kunnen verlaten en probeert door zijn afwezigheid een vertrek te forceren.

Helsingborg

De clubleiding van Heerenveen wil de topscorer onder geen beding laten gaan. De ploeg van trainer Gert Jan Verbeek komt donderdagavond in de UEFA Cup in actie tegen Helsingborg, waar Henrik Larsson voor de doelpunten zorgt. De clubs spelen om een plaats in de groepsfase van de UEFA Cup.

Dat Alves bij die wedstrijd aanwezig is, lijkt uitgesloten.
Zou echt einde carriere moeten betekenen dit.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53300078
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou echt einde carriere moeten betekenen dit.....
Scheringa staat te springen om hem te kopen hoor. En bij elk gelijkspel van AZ wil ie hem steeds liever hebben.
pi_53300125
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Scheringa staat te springen om hem te kopen hoor. En bij elk gelijkspel van AZ wil ie hem steeds liever hebben.
Das wat anders. Hij zou ook wel naar Ajax mogen qua capaciteiten.

De FIFA moet dit keihard aanpakken. Dit soort praktijken zullen het voor Nederlandse clubs alleen maar moeilijker maken om spelers te behouden.

Als hij nu naar AZ zou mogen, of ergens anders heen zeg je gewoon feitelijk : niet eens met je contract? Kom niet opdagen en je wint.

Nee, gewoon schorsen, misschien niet levenslang maar zeker dit hele seizoen en het volgende, zodat hij waardeloos wordt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')