abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53186960
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Geen idee... hij weigert nog langer voor Fok uit te komen.
Ligt ie ook op het strand?
Nog even en ik haal mijn Groningen -avatar weer uit de kast, die hebben het hard nodig
pi_53187048
Emotionele oproep aan Afonso, recht uit mijn hart
quote:

Doe`t ik dy seach lang ferlyn
Wat docht it dochs sear as ik d`r wer oan tink (2x)
Ik sjoch dy,
Ik hear dy,
Ik fiel dy, eltse kear opnij (2x)

Oeh...

Afonso
Wêr bisto
It is al lang lyn
Afonso
Wêr bisto
It is te lang lyn

Do bist net oars dan leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes witst

Afonso,
Wêr bisto
It is al lang lyn
Afonso
Wêr bisto
It is te lang lyn

Do bist net oars dan leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes witst

Ik sjoch dy,
Ik hear dy,
Ik fiel dy, eltse kear opnij (2x)
Vooral dat oeh...........
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 september 2007 @ 23:58:34 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53187184
verstoppertje spelen moet nu toch echt eens ophouden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53194453
Hopen dat hij wel tegen Helsingsborg meedoet .
pi_53194922
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:53 schreef SCH het volgende:

Vooral dat oeh...........
Hoe toehpasselijk.
That's all folks!
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:10:10 #31
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53195057
Zo'n gast moeten ze gewoon een schorsing op kunnen leggen voor 5 jaar. Kijken hoe snel ie dan weer in Heerenveen is.
pi_53195478
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:35 schreef Suijk het volgende:
Tja, wat kun je als Heerenveen nu doen? Als je hem ontslaat, heeft 'ie zijn zin. Stel je hem niet op, daalt zijn waarde nogal snel. Stel je hem wel op, is 'ie niet echt gemotiveerd misschien...
Zou je hem dan wel iets moeten gunnen? Ik zou de 4 miljoen even als kapitaalvernietiging voor lief nemen en z'n carriere gewoon compleet kapot maken.

Dit gaat toch echt nergens over.
pi_53195811
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hem aan zijn 4 jarige contract houden en gewoon niet laten opstellen (kapitaals vernietiging) jammer dan. Carriere gelijk ook over voor hem dag arrogante kwal.
Daar zou je hem mee moeten dreigen inderdaad. Voetballen of nooit meer een bal raken.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:18:59 #34
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53196291
Wat ik niet snap, waarom draait Heerenveen de zaak niet om en spannen zij een arbitragezaak (of rechtzaak of whatever) aan wegens inkomstenderving en contractbreuk en werkweigering o.i.d. en leggen ze de beste man een dwangsom op.

Of Heerenveen moet zich gewoon stiekum nu in Harlingen gaan vestigen en dat Alves dan terugkomt en denkt " WTF !? Waar is mn club ?? " en dat onder het motto "Wij zijn Alves niet kwijt maar Alves is ons kwijt".
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_53197615
Hij zal toch eerst terug moeten zijn wil je hem welke sanctie dan ook kunnen opleggen.

Ik ben wel benieuwd hoeveel krediet hij nu nog bij het publiek heeft.
pi_53197635
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:18 schreef xJapser het volgende:
Wat ik niet snap, waarom draait Heerenveen de zaak niet om en spannen zij een arbitragezaak (of rechtzaak of whatever) aan wegens inkomstenderving en contractbreuk en werkweigering o.i.d. en leggen ze de beste man een dwangsom op.
Hoe naïef ook, ergens heb ik het idee dat de mens/voetballer Afonso Alves het liefst gewoon t/m december in Heerenveen zou spelen, en misschien zelfs het gehele seizoen ook nog wel. Dat tuig rondom 'm vertrouw ik echter voor geen meter, die hebben veel te veel invloed op 'm en maken hem de kop helemaal gek. Afonso zal zelf vast ook geen lieverdje zijn, dit begint echter zo langzamerhand op spuigaten uit te lopen.
Vanuit de club kan men denk ik weinig anders doen dan Afonso aan z'n contract houden en te beboeten voor het missen van trainingen en te late terugkomsten. Hem verplichten te voetballen voor SC Heerenveen gaat echter niet, dan zal de FIFA/UEFA/KNVB of wie dan ook zich eerst eens moeten gaan uitspreken.
quote:
Of Heerenveen moet zich gewoon stiekum nu in Harlingen gaan vestigen en dat Alves dan terugkomt en denkt " WTF !? Waar is mn club ?? " en dat onder het motto "Wij zijn Alves niet kwijt maar Alves is ons kwijt".
..ik moest toch even lachen..
Harlingen, hoe verzin je het..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53197656
Dat vertrouwen in Alves wordt ook wel een beetje sneu hoor. Hij stapt toch zelf op dat vliegtuig?
pi_53197687
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:32 schreef SCH het volgende:
Hij zal toch eerst terug moeten zijn wil je hem welke sanctie dan ook kunnen opleggen.
Inderdaad. Het enige wat je nu kunt doen is de FIFA vragen hem te verbieden voor het nationale team uit te komen, al schijnt dat ook lastig te liggen (eerdere uitspraken Yme Kuiper)
quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel krediet hij nu nog bij het publiek heeft.
Hij (of de club) mag wel met een verdomd goede verklaring aan komen zetten voor dit grapje. Ik geloof nog steeds dat er veel meer speelt dan wij allemaal weten, echter voordat dat op tafel komt hoeft Afonso bij mij ook even op weinig sympathie te rekenen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_53197712
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat vertrouwen in Alves wordt ook wel een beetje sneu hoor. Hij stapt toch zelf op dat vliegtuig?
Ik ken geen supporters die hem nog echt steunen of vertrouwen hoor. en de club is natuurlijk vooral diplomatiek.
pi_53197780
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kans is zeer zeker aanwezig. En mocht hij dit allemaal 'zelf hebben gepland', dan kan die wat mij betreft de komende 4 jaar ook de toiletten van Skoatterwâld gaan schoonmaken.
Voor mezelf kan ik echter zijn optreden als hij bij de club/bij clubmensen is moeilijk rijmen met wat er gebeurd als hij 'uit het zicht' is. Die zaakwaarnemers om hem heen deugen echt van geen kant, mogelijk is Afonso Alves 'even slecht', maar mogelijk ook hebben ze hem volledig in z'n macht (via familie of wat dan ook).

Ik heb er gewoon moeite mee om Afonso Alves te veroordelen zonder alle feiten te kennen, hoewel ik de eerste ben om toe te geven dat er zo langzamerhand nog weinig aanknopingspunten overblijven om te geloven dat hij 'onschuldig' is
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:15:59 #41
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53202063
Nog steeds niet terug dit weekend? Moet ik niet bij mijn baas flikken.

Enne... hij heeft een vrije wil hoor. Het afschuiven op iedereen *behalve* jezelf deden we na de kleuterklas ook niet meer.
Confidence through competence
pi_53202668
Hij heeft waarschijnlijk al lang een toezegging voor van de winter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53203451
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk al lang een toezegging voor van de winter
Heeft ie niks aan als Heerenveen niet wil.
pi_53203770
Heerenveen gaat toch wel verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53203799
Ach ja, gelukkig hebben we jou voor dat soort info
pi_53203825
Wordt nu gezongen:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 , 8 ,9 10
Waar is Afonso Alves gebleven
Hij is niet hier hij is niet daar
Hij is in de serie A
pi_53203886
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef SCH het volgende:
Wordt nu gezongen:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 , 8 ,9 10
Waar is Afonso Alves gebleven
Hij is niet hier hij is niet daar
Hij is in de serie A
Tellen we dan niet drie teveel? (gaat mijn inziens tot 1,2,3,4,5,6,7)
Ongeveer het aantal punten wat vandaag weer wordt achtergelaten?
pi_53203899
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
Ach ja, gelukkig hebben we jou voor dat soort info
Klopt ja.

Alves is gewoon 99,9% zeker weg in de winter
pi_53203918
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt ja.

Alves is gewoon 99,9% zeker weg in de winter
Is goed joh. Als jij het zegt, dan is het meestal niet zo
pi_53204096
Ik heb altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')