Voor de duidelijkheid, ik heb er momenteel niet mee te maken, het is een algemene klachtquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:12 schreef TheSorrow het volgende:
RIP
quote:Wat is daar in godsnaam de logica achter?
quote:Laten we na de dood van iemand die al zijn hele leven belasting heeft betaald nog even een flink percentage van zijn vermogen afnemen.
Ik postte zomaar wat, niet eens gelezen wat er stond manquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik heb er momenteel niet mee te maken, het is een algemene klacht
Wist je dat je al belasting erover had betaald en dan nog een keerquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:44 schreef Kogando het volgende:
Bovendien is over dat bedrag al belasting betaald. Dat maakt het zo onrechtvaardig.
Het zal de overheid wel goed smakenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Crazy-cicking-ikke het volgende:
De een zijn dood, is de ander zijn brood!
Zelfs wanneer is het tot in de puntjes geregeld heb je er nog mee te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef Victor_Eremita het volgende:
Je moet je erfenis gewoon goed regelen. De successierechten zijn alleen zo hoog als je helemaal geen testament hebt geregeld.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik postte zomaar wat, niet eens gelezen wat er stond man
Sommige mensen willen nog wat nalaten aan hun nabestaandenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:15 schreef Bepsie het volgende:
Je kunt ook gewoon zorgen dat je voor je dood al je geld hebt opgemaakt, ik zie het probleem niet zo!.
+ verkoop van je huis en eventuele boot e.d., levert ook wat op. Maar je kan natuurlijk ook je spullen verkopen op je 85ste, op straat gaan wonen en daar dood gaan, met een half miljoen contant op zak.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:15 schreef Bepsie het volgende:
Je kunt ook gewoon zorgen dat je voor je dood al je geld hebt opgemaakt, ik zie het probleem niet zo!.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:12 schreef TNA het volgende:
(volgens Wikipedia kan het zelfs oplopen tot 68%)
Klopt idd, heb het meegemaakt en het is echt onrechtvaardig, maar dat is net zoals met vermogensbelasting en onroerend zaak belasting. Je hebt er verdomme al (veel te) veel belasting over betaald maar nee hoor, er moet nog wat extra belasting over betaald worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zelfs wanneer is het tot in de puntjes geregeld heb je er nog mee te maken.
Maar das als je aan bv een vriend ofzo een erfenis van meer dan 8 ton nalaatquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:59 schreef De_Ananas het volgende:
68? Bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |