Hier in Rotterdam hebben ze die... Die rijden dan rond op een James Hond 007quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef The_stranger het volgende:
Daar betaal je hondenbelasting voor, laten ze die ionkomsten maar besteden aan poepopruimpolen ofzo...
Hij was vers. De vliegen hadden hem dus nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef Kreupelhout het volgende:
Vlogen er ook vliegen om die drol?
Yeah!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
Oppakken met een papiertje oid, of zakdoek. En dan roepen "SHITFIGHT!!!!" en dan gewoon tegen een lelijk breezerwijf gooien
hou je wel van he met poep gooien... bahquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
Oppakken met een papiertje oid, of zakdoek. En dan roepen "SHITFIGHT!!!!" en dan gewoon tegen een lelijk breezerwijf gooien
Sure, wat is er lekkerder dan een verse drol in je gezicht uit te smeren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:47 schreef n0va het volgende:
[..]
hou je wel van he met poep gooien... bah
je houdt zeker ook van poepsex![]()
hahah jakkkquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sure, wat is er lekkerder dan een verse drol in je gezicht uit te smeren?![]()
Een verse drol in jouw gezicht uitsmeren!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sure, wat is er lekkerder dan een verse drol in je gezicht uit te smeren?![]()
Dat filmpje zou jij wel willen bewerken he kutKarrelquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Een verse drol in jouw gezicht uitsmeren!
Dus...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
kutKarrel... Zo zo
Nee ik heb liever lekkere wijven die zich ondersmeren met schijt!
De hondenbelasting kan inderdaad niet hoog genoeg worden om de shit op te laten ruimen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef The_stranger het volgende:
Daar betaal je hondenbelasting voor, laten ze die ionkomsten maar besteden aan poepopruimpolen ofzo...
Ben jij blind? Heb ik ergens gezegd dat ik erin stond? Of heb je niets gelezen en hoop je nu met een quasi-grappige opmerking even goedkoop te scoren? Helaas, mission failedquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef sebabje het volgende:
Hmm TS is blind? Of moest nodig schijten en stond later in zijn eigen stront
Niet op de vloer in een winkelcentrum. Althans, ik nietquote:Op zondag 16 september 2007 20:37 schreef YellowBanana het volgende:
TS, dan ben je dus tegen alle wezens, want schijten doen we allemaal.
Nee tuurlijk niet, maar een vogel schijt ook op je auto.quote:Op maandag 17 september 2007 15:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Niet op de vloer in een winkelcentrum. Althans, ik niet
quote:Op maandag 17 september 2007 17:23 schreef floris.sp het volgende:
Hebben ze geen schoonmakers in dat pauperwinkelcentrum van jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |