Pwnd!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit op het ROC
Mwah gaat wel...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef rival het volgende:
en ben je lelijk?
quote:21-11 Rihanna HMH
BrEeZaH taal. In de Nederlandse taal is dat een lelijk persoon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef hamkaastosti het volgende:
wtf is een lely?
Inquote:
jezus, wat ze al niet verzinnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
BrEeZaH taal. In de Nederlandse taal is dat een lelijk persoon.
Lelystad is een dorpquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef hamkaastosti het volgende:
is lelystad dan ook een lelijke stad? of werkt dat zo niet?
Dat heet dan lelytown zoals ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef hamkaastosti het volgende:
Nee dankje, ik hoef geen uitgerekte kut.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lelystad is een dorp![]()
@ ts, lol alsof jij niet dat sletje wil bangen ipv je wanken al kijkend naar een pron filmpje op je laptop
Je was gewoon bang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik liep maar door aangezien die 1e jaars te zielig voor woorden zijn. Maar ik denk bij mezelf meid, ga nou maar 1 van die marokanen neuken zoals je elke avond doet, stoephoer.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef hamkaastosti het volgende:
Welke wii icon?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:21 schreef Beurlap het volgende:
Ik denk wel dat het gehalte lelijkerts onder de users met zo'n wii user icon een stuk hoger ligt dan gemiddeld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |