3 sec was het tochquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef NelisH2007 het volgende:
ze hebben een geheugen van 3minuten
lagguh
Ik heb heul geen meds man! Kijk naar jezelluffffquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:15 schreef Jumparound het volgende:
of je neemt je meds een dag niet en springt van een flat...
je krijgt het benauwd van vissen?!?
iedereen is gek behalve ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb heul geen meds man! Kijk naar jezelluffff
Ja ik ben er gewoon voor dat ze vissen als eerste ombouwen in ferbies..je weet welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:27 schreef mcDavid het volgende:
De hele dag zwemmen? Ik zou na 10 minuutjes al moe zijn
Ze hebben toch wel een fatsoenlijke wildwaterbaan en glijbaan hoop ik?
Ja eh jij zegt het zelf!!!!!!!!!!quote:
dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja eh jij zegt het zelf!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:01 schreef hamkaastosti het volgende:
zet de staafmixer d'r in. Snelstromend water vinden ze leuk
Lol, die andere quote van je vond ik al vreemd staanquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:12 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dat geeft leuke effecten ook
![]()
De ene heet 'Rectie' en de andere 'E'quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb ook goudvissies in een kommetje
Hoe heette ze van jou?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef Beauregard het volgende:
Jouw amusementswaarde ligt anders ook bedroevend laag.
Mag je doen, maar is dat relevant? Ik loop toch niet te klagen over het saai zijn van vissen? Ik probeer je alleen aan je verstand te peuteren dat je zelf net zo duf als je visjes bent.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
We gaan eens even op zoek naar jou toevoegende waarde op Fok
![]()
wat een gave kom!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef Adelante het volgende:
je mag mijn vissenkom wel overnemen, de mijne zijn d00d namelijk
[afbeelding]
Jij stinkt naar jaloerziequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mag je doen, maar is dat relevant? Ik loop toch niet te klagen over het saai zijn van vissen? Ik probeer je alleen aan je verstand te peuteren dat je zelf net zo duf als je visjes bent.
Zoek een hobby.
Je bent gewoon uitgelult.quote:
jij bent ook jaloersquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon uitgelult.
Beter pleuren ze dit topic ook op slot, net als die andere "Boehoe-ik-kan-niet-slapen-dus-ga-ik-maar-in-de-avond-met-mijn-fok-vriendjes-fokken" topics.
Oh ja, je hebt gelijk want dat is ook iets om volkomen jaloers op te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij bent ook jaloers
dat ik dus wel Boehoe-ik-kan-niet-slapen-dus-ga-ik-maar-in-de-avond-met-mijn-fok-vriendjes-fokken
en jij lekker niet!!!!!
ow ow wat een kuthumeur heb jij vandaag!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk want dat is ook iets om volkomen jaloers op te zijn.
[afbeelding]
Je bent een kat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef Heathen het volgende:
ik eet graag vissen
ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef Tmaatje het volgende:
Aangeboden: riant aquarium voor een aantal beschaafde sluierstaartgoudvissen.
met bubbelbad en verwarming...
netjes opgevoed enzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef Tmaatje het volgende:
Aangeboden: riant aquarium voor een aantal beschaafde sluierstaartgoudvissen.
met bubbelbad en verwarming...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |