Vast meer, maar ik ken er maar 1 en ik weet zeker dat die wordt gespeeldquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:50 schreef LangeJan het volgende:
Hehe, leuk hoe je zegt : "George Baker treedt ook op, en zijn liedje vind ik nog wel te pruimen."
Alsof hij maar 1 liedje heeft
Una paloma blanca?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:53 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Vast meer, maar ik ken er maar 1 en ik weet zeker dat die wordt gespeeld
Of een van zn andere singles?quote:Little Green Bag
Dear Ann
Midnight
Over and Over
Nathalie
Tonight
Mama oh Mama
Holy Day
I am on my way
Marie Jeanne
Morning Light
Drink drink drink
Baby Blue
Fly away little paraqayo
Sing a song of love
Paloma Blanca
Morning Sky
Wild Bird
Manana mi amor
Beautiful Rose
Maja
Rosita
Sing for the day
Magdalena
Nino del sol
All my love
You don't love me anymore
Love is the sweetest rose
Papilon
When we were dancing
The Winds
Santa Lucia by night
Manolito
When you learn to fly
Viva America
Bella Maria
Marie Julie
Qoe viva summer holiday
From Russia
So sad
Love in your heart
Marie Louisa
Dat helpt altijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:50 schreef Joran-Joran het volgende:
gewoon een fles whiskey meenemen, komt het allemaal goed
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef DoctorB het volgende:
zonder dennie christiaan is er niks aan
't Probleem is: die kun je maar tegen 1 artiestenhoofd aan gooien. Er komen meerdere artiesten kennelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:50 schreef Joran-Joran het volgende:
gewoon een fles whiskey meenemen, komt het allemaal goed
Hoeba (X3) Hop (X3)quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef DoctorB het volgende:
zonder dennie christiaan is er niks aan
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef T3rr0r het volgende:
Laatst traden hier in de stad Wolter Kroes en Dries Roelvink op, normaal echte kutmuziek maar met genoeg bier en flink lallen was het best gezellig.
Ja, wij zijn gelukkig ook met een grote groep, dus met genoeg bier dan zal het hopelijk nog wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben in mei geweest naar MPF in Borger. Normaal een hekel aan die muziek, maar met hele grote groep meegeweest. Was best een tof feest.
daar was ik ook. was best gezellig iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben in mei geweest naar MPF in Borger. Normaal een hekel aan die muziek, maar met hele grote groep meegeweest. Was best een tof feest.
Ayequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ach als het er maar gezellig was![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:54 schreef TNA het volgende:
Je vrienden zijn hier niet het probleem. Fijne dag scheepsmaatje
quote:
Dat is net zoiets als: "Laatst heb ik me laten pijpen door een heroïnehoer, maar met genoeg bier was het best gezellig"quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef T3rr0r het volgende:
Laatst traden hier in de stad Wolter Kroes en Dries Roelvink op, normaal echte kutmuziek maar met genoeg bier en flink lallen was het best gezellig. Maar een kaartje ervoor kopen, nee
ja dat is precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als: "Laatst heb ik me laten pijpen door een heroïnehoer, maar met genoeg bier was het best gezellig"
Iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:44 schreef Elixabete het volgende:
Piratenfestivals
Speciaal voor zwakbegaafden, uitkeringstrekkers en afgekeurde kampers
Ik vind het ook echt klote muziek, maar ik ga er denk ik toch liever heen dan dat ik thuis op de bank zit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
IddKan het niet uitstaan dat dit soort 'muziek' zo populair is in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |