Ja, het is frips. Aan de bips.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is frips. Aan de bips..
Het is nog vroeg. Dan mogen dit soort opmerkingen nog.quote:
Ja jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is nog vroeg. Dan mogen dit soort opmerkingen nog.
Mja heus!quote:
Ja, goedemorgen Indie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:25 schreef indahnesia.com het volgende:
en een goedemorgen trouwens Kuuk
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX:W*O*
Tof dat je een berichtje had gedaan in fobo!:*:W
KSC-ers hebben een leven, dat weet je toch!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is het hier rustig op zaterdagen zeg:{
Ja goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
hoe is het verder met onze vrolijkert?
Op deze manier blijft eer tot zondag jarig!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is het hier rustig op zaterdagen zeg
whehe.. geen grapjes maken he..quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
KSC-ers hebben een leven, dat weet je toch! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. ok, dan weet ik waar ik aan toe ben:Y
ik hou wel van een beetje spanningquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
oh... dat kan dan nog wel eens gevaarlijk worden...[afbeelding]
dat is in ieder geval niet saai neequote:Op zaterdag 15 september 2007 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje spanning:Y
smaakt 'ie?quote:
nee, dat is ook de bedoeling, een beetje minder saai levenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is in ieder geval niet saai nee [afbeelding]
[..]
smaakt 'ie?
gij heeft momenteel een saai leven?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat is ook de bedoeling, een beetje minder saai leven*)
Af en toe wil ik wel eens wat anders dan ik de afgelopen maanden heb gedaan, voornamelijk thuis dingen doen... Binnenkort op de motorquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gij heeft momenteel een saai leven?
oh. Dat laatste klinkt dan wel weer lekker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Af en toe wil ik wel eens wat anders dan ik de afgelopen maanden heb gedaan, voornamelijk thuis dingen doen... Binnenkort op de motor:YHet wordt tijd voor een paar duizend kilometer ouderwets toeren:9
Dat is dan toch m ooi een weekje er ff lekker tussen uit!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
teveel leuke dingen da's ook knap natuurlijk:Y
Zo'n motortocht heb ik al eerder gedaan, 2,5 jaar geleden.. dus het is hoog tijd voor een nieuwe tocht. Welliswaar minder lang, maar toch. Over een dag of 8 vertrekken, en dan een dikke week van huis als het een beetje wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |