quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. geen grapjes maken he..
quote:Op zondag 16 september 2007 10:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had eenfeestje gisteren
![]()
hoe duur is de benzine eigenlijk in indonesie?quote:Op zondag 16 september 2007 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was weer 168.3 km op de motor
owh, ok dan.. maar dan nog is het teruglezen eigenlijkquote:Op zondag 16 september 2007 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het staat bij mij nog op dezelfde pagina![]()
4.600 Rupiah per liter, tegen de huidige wisselkoers is dat 35.4 eurocent.quote:Op zondag 16 september 2007 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe duur is de benzine eigenlijk in indonesie?![]()
ik lees redelijk snelquote:Op zondag 16 september 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, ok dan.. maar dan nog is het teruglezen eigenlijk
jesus das niks ja , Kut nl regeringquote:Op zondag 16 september 2007 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
4.600 Rupiah per liter, tegen de huidige wisselkoers is dat 35.4 eurocent.
en in nl is er wel een gratis basisschoolquote:Op zondag 16 september 2007 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, hier zit er geen accijns op maar subsidie. Daarom is hier geen sociaal vangnet, geen gratis basisschool, goedkoop voortgezet onderwijs, ect..ect..ect.. Het is een keuze he.
ik zat die video's op google te kijken ... mwhoah... ljkt me een hoax... Teveel bolletjes in de lucht...quote:Op zondag 16 september 2007 02:23 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht alle koffiedrinkers.![]()
Nog ruimteschepen gesignaleerd?
dat is slechts een voorbeeld, omdat je geld maar 1 maal kunt uitgeven, maar wel het voorbeeld wat gebruikt wordt om mensen hier er langzaam van bewust te maken dat brandstof te goedkoop is, ten koste van de ontwikkeling van het land zelf.quote:Op zondag 16 september 2007 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en in nl is er wel een gratis basisschool?
ik vind het apart dat benzine gesubsidieerd is tenkoste van school geld.Denken die mensen alleen maar aan hun eigen zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |