quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goedenmiddag, u kent mij (gerard) en mijn collega jacob van de straat waar we u hebben geprobeert te bekeren tot de lieve vader die van u houd, wij hopen dat dit wél effect heeft hier op internet.
Onze ontmoetingen waren een beetje onplezierig maar wij zijn zeer vergevingsgezind!
Zou u mischien een foldertje opgestuurd willen krijgen om meer te weten te komen over de vrede die yaweh heet? Laat het ons even weten op 06-802158037 alvast bedankt.
je denkt dat ik dat niet gedaan heb? je zou iemand als mij eens tegenmoeten komen, en dan eens flink onfatsoenlijk doen of uitschelden of iets dergelijks, kom je er meteen achter waarom ik tbs heb, grappenmaker.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:50 schreef Dipkip het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar je vertelt een compleet hysterisch onzinverhaal wat totaal niet interessant is. Wat jij zogenaamd van die gelovigen hebt gevraagd kan natuurlijk helemaal niet, en iedereen ziet dat je gewoon braaf nee dankje hebt gezegd en echt niet mensen over motorkappen hebt gegooid, hebt gevloerd en met hun stropdassen aan elkaar hebt gebonden. Je bent een watje en je topic faalt.
heb geprobeerd te bellen voor een straat verbodquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goedenmiddag, u kent mij (gerard) en mijn collega jacob van de straat waar we u hebben geprobeert te bekeren tot de lieve vader die van u houd, wij hopen dat dit wél effect heeft hier op internet.
Onze ontmoetingen waren een beetje onplezierig maar wij zijn zeer vergevingsgezind!
Zou u mischien een foldertje opgestuurd willen krijgen om meer te weten te komen over de vrede die yaweh heet? Laat het ons even weten op 06-802158037 alvast bedankt.
Als je goed leest staat er God is goet in nummersquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef buisbuiger het volgende:
[..]
heb geprobeerd te bellen voor een straat verbodmaar uw telefoonnummer schijnt uit 11 cijfers te bestaan....
riiiiightquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:40 schreef buisbuiger het volgende:
dit resulteerde in een gelovige op de motorkap, de ander tegen de muur en ik die fluitend
Daar ging je geloofwaardigheid. Help je mee uitzwaaien?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:33 schreef buisbuiger het volgende:
vergis je niet vriend, ik ben niet zo lief, en ik overdrijf al helemaal niet, mijn beleefwereld is de jouwe niet.
Ik begrijp je probleem wel. Het zal ook wel moeilijk zijn als neanderthaler met je knokkels over de straat schrapend door de grote stad heen te lopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:14 schreef buisbuiger het volgende:
en ik snap je wel, veel mensen praten groot ik doe dit ik doe dat, tis voor mij wel irritant dat als ik dan eerlijk ben en mn gal spuw dat er dan mensen zijn die denken dat het gelul is, dat is het namelijk niet.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar wil je nu folders toegestuurd krijgen of niet?
nah daar zit al jaren een laag eelt opquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem wel. Het zal ook wel moeilijk zijn als neanderthaler met je knokkels over de straat schrapend door de grote stad heen te lopen.
Ik neem geen kinderen, ik geloof in karma. Ik heb zoveel grapjes over mongolen gemaakt in mijn leven dat mijn eerste kind als vergelding wel down moet krijgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef buisbuiger het volgende:
Bipolaire stoornissen vallen helaas vaak samen met veel agressie. noem dat maar neanderthaler, ik hoop alleen dat als je ooit kinderen krijgt dat ze t allemaal hebben, zal je leren zo met je vooroordelen te smijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |