abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53166127
Ik ben gister voor de 5e keer in een maand tijd aangesproken door 2 van die knulletjes zo rond de 20, met de vraag of ik tijd had om naar het woord van god te luisteren.....NEE NEE EN NOG EENS NEE! normaal ben ik best beschaafd, buiten mn borderline en anti-sociale stoornis om ben ik jan modaal....maar wanner ik gepusht word door mensen word ik wat minder vriendelijk.

dus heb ik ze op mijn manier verzocht hun pogingen te staken en tegen hun maatjes te vertellen dat iemand met mijn signalement niet aangesproken dient te worden, op straffe dat ik hun platleg en eens een mooie creatieve manier verzin om hun met hun eigen stropdasjes aan elkaar te verbinden.

dit werd beantwoord met een, maar god is ook jou vader...de plaat voor hun hoofden is dik, erg dik. dus ik heb gezegd ik ben een man van mijn woord, onderschat dat niet ik loop nu door, maar je weet wat ik gezegd heb.

maar ik blijf erbij, de volgende keer wacht ik nergens op en knup ik ze aanmekaar vast,kunnen ze mooi hun geloof met elkaar beleiden.

kijk 1x, respectvol afgeslagen nee dank je

de 2e keer nog geen 3 dagen later vrij chagerijnig afgeslagen

de 3e keer scheldend doorgelopen

de 4e keer blokeerden ze me de weg, meestappen naar links als ik er langs wou en vice versa naar rechts, dit resulteerde in een gelovige op de motorkap, de ander tegen de muur en ik die fluitend doorloop.Dit niet door slaan, nee door vriendelijk een duwtje te geven, grof geweld gaat natuurlijk te ver.

de vijfde keer heb ik reeds uitglegd..

waarom word ik zo getergd??? LAAT ME NOU GEWOON MET RUST MAN!

zo dat moest er echt even uit. ik kan dr nietmeer tegen, sinds ze hier in de stad zon evangelische conferentie hebben gehad en ze die flapaarsen zon buurthuis hebben gegeven is de buurt zwaar kapot, god god god, overal waar je loopt, laat ze dat sprookjesfiguur bij zich houden man.

owja, GRR!
pi_53166190
Stel je niet zo vreselijk aan zeg.
pi_53166211
gij zeit gelovige?
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:48:33 #4
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_53166306
kerel...

koop gewoon een olifant en ga dan gewoon lekker rondjes rijden op je olifant met een gek hoedje op ofzo
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_53166353
Nee natuurlijk niet, maar je vertelt een compleet hysterisch onzinverhaal wat totaal niet interessant is. Wat jij zogenaamd van die gelovigen hebt gevraagd kan natuurlijk helemaal niet, en iedereen ziet dat je gewoon braaf nee dankje hebt gezegd en echt niet mensen over motorkappen hebt gegooid, hebt gevloerd en met hun stropdassen aan elkaar hebt gebonden. Je bent een watje en je topic faalt.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:01:50 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53166637
Goedenmiddag, u kent mij (gerard) en mijn collega jacob van de straat waar we u hebben geprobeert te bekeren tot de lieve vader die van u houd, wij hopen dat dit wél effect heeft hier op internet.
Onze ontmoetingen waren een beetje onplezierig maar wij zijn zeer vergevingsgezind!

Zou u mischien een foldertje opgestuurd willen krijgen om meer te weten te komen over de vrede die yaweh heet? Laat het ons even weten op 06-802158037 alvast bedankt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_53166874
ROFL...

Ze moeten dat inderdaad niet doen. Er is geen God. Wanneer zien ze dat nou eens in...
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:17:41 #8
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53167007
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goedenmiddag, u kent mij (gerard) en mijn collega jacob van de straat waar we u hebben geprobeert te bekeren tot de lieve vader die van u houd, wij hopen dat dit wél effect heeft hier op internet.
Onze ontmoetingen waren een beetje onplezierig maar wij zijn zeer vergevingsgezind!

Zou u mischien een foldertje opgestuurd willen krijgen om meer te weten te komen over de vrede die yaweh heet? Laat het ons even weten op 06-802158037 alvast bedankt.

Gewoon zeggen dat je een aanhanger bent van Anton Lavey, leviathan scriptures beleest en geregeld de Satanskerk bezoekt, ben je zo van ze af.

En koop alvast een pentagram voor om je nek. Ondanks dat deze geometrische vorm gewoon staat voor Gulden Snede wat ze niet eens begrijpen waarschijnlijk, hoef je ze niet eens te woord te staan.

Oh en als ze dan weglopen, loop je nog even een stukje met ze mee en leg je ze nog wat uit...

Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_53167362
Gister stond er zo'n wijf het woord van god te verspreiden bij Amsterdam Amstel, hilarisch
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_53167417
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:50 schreef Dipkip het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar je vertelt een compleet hysterisch onzinverhaal wat totaal niet interessant is. Wat jij zogenaamd van die gelovigen hebt gevraagd kan natuurlijk helemaal niet, en iedereen ziet dat je gewoon braaf nee dankje hebt gezegd en echt niet mensen over motorkappen hebt gegooid, hebt gevloerd en met hun stropdassen aan elkaar hebt gebonden. Je bent een watje en je topic faalt.
je denkt dat ik dat niet gedaan heb? je zou iemand als mij eens tegenmoeten komen, en dan eens flink onfatsoenlijk doen of uitschelden of iets dergelijks, kom je er meteen achter waarom ik tbs heb, grappenmaker.

waar het mij om gaat is dat ik een hel lage tolerantiedrempel heb, en het voor mij heel moeilijk word gemaakt door dat soort figuren en dat zelfs 3 a 4x diazepam, lamictal en lexapro daar geen reet aan veranderen.

vergis je niet vriend, ik ben niet zo lief, en ik overdrijf al helemaal niet, mijn beleefwereld is de jouwe niet.

en ik kan ditsoort dingen niet loslaten, ja miss zul je zeggen die is ziek in zn hoofd en dat is deels waar, maar dat vind ik ook van iedereen die klakkeloos zon boek achterna loopt en dat een ander nog willen opdringen ook veel zieker zijn,en het grote verschil is dat ik dr niet veel aan kan doen en die hutgelovigen wel.

dus, nogmaals, als ze me gewoon met rust laten is dr niets aan de hand en daar gaat het om.
maar dat dat geld voor iedereen trouwens, en ik had ook een ander voorbeeld kunnen noemen dr zijn dr genoeg.
pi_53167450
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:

heb geprobeerd te bellen voor een straat verbod maar uw telefoonnummer schijnt uit 11 cijfers te bestaan....
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:39:47 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53167601
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef buisbuiger het volgende:

[..]

heb geprobeerd te bellen voor een straat verbod maar uw telefoonnummer schijnt uit 11 cijfers te bestaan....
Als je goed leest staat er God is goet in nummers
pi_53167846
nietus...
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:55:32 #14
152303 hamkaastosti
pi_53168055
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:40 schreef buisbuiger het volgende:
dit resulteerde in een gelovige op de motorkap, de ander tegen de muur en ik die fluitend
riiiiight

en toen kwam je moeder op je slaapkamertje dat het tijd is om op te staan en om een schone onderbroek aan te doen omdat je weer in je bedje geplast hebt
Tom Jones zong ooit...
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:59:19 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_53168169
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:33 schreef buisbuiger het volgende:
vergis je niet vriend, ik ben niet zo lief, en ik overdrijf al helemaal niet, mijn beleefwereld is de jouwe niet.
Daar ging je geloofwaardigheid. Help je mee uitzwaaien?
Ik ga naar huis.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:04:51 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53168313
geloofwaardigheid!!

!!!

Zo, en dat geloofwaardigheid een fijne vakantie mag hebben.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:13:50 #17
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_53168550
Ipv je er aan te storen kun je er beter vermaak van gaan maken. Ik heb een setje interesante vragen over de bijbel altijd klaarliggen voor die lui. Jehova's zijn leuk want die nemen de hele bijbel letterlijk.

Wist je bijvoorbeeld dat het verboden is om kleding te dragen die gemaakt is van twee verschillende soorten garen? (Dus mijheer den jehova, is dat polyester/katoen?)
Heeft u wel eens mosselen gegeten? ist verboten!
Waarom staan er in de bijbel futiliteiten zoals "het is verboden om een geitenbokje te koken in de melk van de moeder" maar staat er niets in over pedofilie/ wanneer zou abortus mogen? etc.

Ow en: Adam n Eva kregen twee zonen en nu zijn we met dik 6 miljard. Dit riekt naar incest.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_53168552
makkelijk is dat he, kop in t zand, hij zal wel liegen etc etc.

niets is minder waar helaas, ik heb geen woord gelogen ik ben nou eenmaal zo. als je niet aan de kant wilt als ik er langs wil, dan ga je, hoe dan ook. en ik heb echt wel gevraagd of ik er langs mocht, maar dan kijkt die me aan met zon zelfingenomenrotkop en gaat verder met zn verhaal ik stap naar links zn vriendje ook en hij stond rechts dus ik stap met links in die aan de muurkant met mijn rug tegen de muur duwend, die ander met alle macht van me afgeduwd me afzettend tegen zn maat hij valt over de motorkap van die auto heen ik draai me om geef die ander nog een duw maar die komt tegen de brievenbus van dat huis aan met zn schouder of hoofd ofzo het deed m wel zeer want hij reageerde door inmekaar te zakken en zn hoofd tussen zn knieen te houden en me in tranen te vragen of ik op alstjeblieft op wou houden.

meer details nodig?

owja ik floot a boy named sue toen ik wegliep...

en ik snap je wel, veel mensen praten groot ik doe dit ik doe dat, tis voor mij wel irritant dat als ik dan eerlijk ben en mn gal spuw dat er dan mensen zijn die denken dat het gelul is, dat is het namelijk niet.

vrijdag 14 september 2007 @ 12:18:23 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53168649
Maar wil je nu folders toegestuurd krijgen of niet?
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:19:53 #20
94617 Ps2K
pi_53168683
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:14 schreef buisbuiger het volgende:

en ik snap je wel, veel mensen praten groot ik doe dit ik doe dat, tis voor mij wel irritant dat als ik dan eerlijk ben en mn gal spuw dat er dan mensen zijn die denken dat het gelul is, dat is het namelijk niet.
Ik begrijp je probleem wel. Het zal ook wel moeilijk zijn als neanderthaler met je knokkels over de straat schrapend door de grote stad heen te lopen.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:21:20 #21
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_53168720
Heb je toevallig voor je carriére als buisbuiger ook nog als pallet sorteerder gewerkt?
It's about being boss, not being the boss...
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:24:04 #22
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53168776
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar wil je nu folders toegestuurd krijgen of niet?

Het blijft ondanks je "persoon" in ieder geval nog bij duwen, zo lees ik.

Maar het blijven inderdaad irritante situaties.. mensen die je folders en meningen op straat opdringen.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_53169089
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik begrijp je probleem wel. Het zal ook wel moeilijk zijn als neanderthaler met je knokkels over de straat schrapend door de grote stad heen te lopen.
nah daar zit al jaren een laag eelt op

ik zeg toch niet dat ik t graag wil, maar zo reageer ik nu eenmaal als ik gefrustreerd raak. Is voor mij ook lastig . Kijk t snijd aan twee kanten, aan de ene moet je mensen gewoon in hun waarde laten, mij dus in dit geval. aan de andere kant ben ik allang blij dat ik mn medicijnen nu heb anders had ik waarnschijnlijk weer vastgezeten. Kan t al beter beheersen dan een half jaar terug, maarja t zit niet altijd mee he. Ben allang blij dat ik me zodanig kon beheersen dat ik ze niet ernstig toegetakeld heb, hele overwinnning voor mezelf.

Bipolaire stoornissen vallen helaas vaak samen met veel agressie. noem dat maar neanderthaler, ik hoop alleen dat als je ooit kinderen krijgt dat ze t allemaal hebben, zal je leren zo met je vooroordelen te smijten.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:51:20 #24
152303 hamkaastosti
pi_53169465
toetsenbordhelden
Tom Jones zong ooit...
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:06:25 #25
94617 Ps2K
pi_53169771
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef buisbuiger het volgende:

Bipolaire stoornissen vallen helaas vaak samen met veel agressie. noem dat maar neanderthaler, ik hoop alleen dat als je ooit kinderen krijgt dat ze t allemaal hebben, zal je leren zo met je vooroordelen te smijten.
Ik neem geen kinderen, ik geloof in karma. Ik heb zoveel grapjes over mongolen gemaakt in mijn leven dat mijn eerste kind als vergelding wel down moet krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')