abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53165058
Algemeen Beschaafd Nederlands.. ja !

Dat vind ik hier zelden nog terug... ik zeg niet dat ik perfect schrijf maar onderstaande links zijn toch wel van uitermate bedroevende schrijfkwaliteit..

waterpolo

(php/mysql)mdb website

Kan misschien iemand een spellings controle invoeren bij het aanmaken of wijzigen van een post ? Zodra er meer dan 4 fouten inzitten doorverwijzen naar http://www.school.nl/ :'(

Mijn klacht..: VMBO kwaliteits posts op Fok!
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_53165083
Slutjo...

eh wacht...

sloetje...

eh..

wat was het ook weer..

oh ja!

Slotje!
pi_53165088
Inderdaad een kutbank.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_53165095
ben zelf een randdebiel met nederlands schrijven dus durf mn mening niet te geven
pi_53165102
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:52 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Slutjo...

eh wacht...

sloetje...

eh..

wat was het ook weer..

oh ja!

Slotje!
niet grappig kut krokodil
Lost within himself
In his solitary shell
pi_53165117
postbank
rtl 8
hans kraay jr
pi_53165120
'Aantal' schrijf je met 2 a's, niet met 1 a, zoals jij hebt...
Let Elume Light Your Path
pi_53165153
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:53 schreef Linky het volgende:
Iemand nog wat inhoudelijks toe te voegen ?1?

...
...
..

oh nee... wacht.... dit is Fok..

Lost within himself
In his solitary shell
pi_53165236
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:50 schreef Antal het volgende:

Dat vind ik hier zelden nog terug... ik zeg niet dat ik perfect schrijf maar onderstaande links zijn toch wel van uitermate bedroevende schrijfkwaliteit..

waterpolo

(php/mysql)mdb website

Kan misschien iemand een spellings controle invoeren bij het aanmaken of wijzigen van een post ? Zodra er meer dan 4 fouten inzitten doorverwijzen naar http://www.school.nl/ :'(

Je moet zelf terug naar school, want ABN bestaat niet meer.
I feel kinda Locrian today
pi_53165272
Ja....dit.....is....abn

...
....
......

pi_53165279
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:59 schreef starla het volgende:

[..]

Je moet zelf terug naar school, want ABN bestaat niet meer.
"Deze aanduiding is in onbruik geraakt, voornamelijk omdat het woord beschaafd kon worden opgevat als suggestie dat mensen die andere varianten van het Nederlands spreken niet beschaafd zouden zijn."

Dat klopt toch ?! vind jij die mocro's die niet normaal Nederlands spreken beschaafd dan ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Antal op 14-09-2007 10:13:14 (1 foutje mag) ]
Lost within himself
In his solitary shell
pi_53165294
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:01 schreef Antal het volgende:

[..]

"Deze aanduiding is in onbruik geraakt, voornamelijk omdat het woord beschaafd kon worden opgevat als suggestie dat mensen die andere varianten van het Nederlands spreken niet beschaafd zouden zijn."

Dat klopt toch ?! vindt jij die mocro's die niet normaal Nederlands spreken beschaafd dan ?
vindt?

wiseguy
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:03:02 #13
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_53165305
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:50 schreef Antal het volgende:
Twee puntjes moeten een dubbele punt zijn, de spatie tussen ja en ! moet weg.
quote:
Ik moet met een hoofdletter, er moet een komma tussen schrijf en maar en de zin moet worden afgesloten met één punt.
quote:
Kan misschien iemand een spellings controle invoeren bij het aanmaken of wijzigen van een post ?[b/] Zodra er meer dan [b]4 fouten inzitten doorverwijzen naar http://www.school.nl/ :'(
Spellingscontrole is één woord, de spatie voor het vraagteken moet weg, het cijfer vier dient hier voluit te worden geschreven en er hoort een komma te staan tussen inzitten en doorverwijzen.
quote:
De twee puntjes voor de dubbele punt horen er niet, en VMBO-kwaliteitsposts zou ik ook als één woord schrijven.
Kijk anders eens op www.school.nl!
Dat verandert alles
pi_53165308
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:01 schreef Antal het volgende:

[..]

Dat klopt toch ?! vindt jij die mocro's die niet normaal Nederlands spreken beschaafd dan ?
...moet zijn vind
pi_53165368
't is stil aan de overkant
pi_53165510
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:03 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Twee puntjes moeten een dubbele punt zijn, de spatie tussen ja en ! moet weg.
[..]

Ik moet met een hoofdletter, er moet een komma tussen schrijf en maar en de zin moet worden afgesloten met één punt.
[..]

Spellingscontrole is één woord, de spatie voor het vraagteken moet weg, het cijfer vier dient hier voluit te worden geschreven en er hoort een komma te staan tussen inzitten en doorverwijzen.
[..]

De twee puntjes voor de dubbele punt horen er niet, en VMBO-kwaliteitsposts zou ik ook als één woord schrijven.
Kijk anders eens op www.school.nl!
dit had ik wel verwacht.. miereneukers heb je altijd .. of mierenneukers...
Lost within himself
In his solitary shell
pi_53165622
Het hoeft ook niet 100% perfect te zijn maar iets beter dan die 2 posts in mijn klacht moet toch kunnen ?
Lost within himself
In his solitary shell
pi_53165989
AN, géén ABN!
Voeg je me toe op je Wii?
Mijn nummer: 3707-5008-7748-3551
pi_53166039
Als die Jose van 'waterpolo' 9 is zoals het id doet vermoeden, is het nog niet zo'n ramp. Dan heeft hij/zij nog tijd zat om het wel te leren.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:40:32 #20
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53166126
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:34 schreef Sirtalis het volgende:
AN, géén ABN!
SN, geen AN of ABN!
quote:
Het woord Standaardnederlands staat zo (en niet als bijvoorbeeld Standaard-Nederlands, standaard-Nederlands of standaardnederlands) in het Groene Boekje. Met name officiële instanties, waaronder overigens soms ook de Taalunie, schrijven ook standaard Nederlands (met een spatie). De Taalunie spreekt ook van de Nederlandse standaardtaal.[1]

Nog steeds wordt er gesproken over Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN): er zijn zgn. ABN-kringen, studiegroepen op scholen die zuiver taalgebruik bepleiten en welsprekendheidstoernooien organiseren. Deze aanduiding is in onbruik geraakt, voornamelijk omdat het woord beschaafd kon worden opgevat als suggestie dat mensen die andere varianten van het Nederlands spreken niet beschaafd zouden zijn. Tussen dan en de spellinghervorming van 1995 gebruikte men de aanduiding Algemeen Nederlands (AN), waar nog de ANS[2], de volledige spraakkunstige beschrijving van het Nederlands in twee delen, getuige van is, zelfs al staat er Algemene.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Standaard_Nederlands
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:48:14 #21
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53166300
doet me denken, andere tt, op of slotje
pi_53166399
triest, klagen over jezelf.
"Nait slecht mien jong"
pi_53166401
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:53 schreef Linky het volgende:
"Aantal" schrijf je met 3 a's....
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_53166537
Gelukkig ben ik niet de enige die me mateloos irriteert aan de waardeloze spelling van de gemiddelde Nederlander tegenwoordig.
pi_53166744
Ach, als ik me druk zou gaan maken om het erbarmelijke Nederlands van anderen, dan zou ik zeker hartklachten krijgen.

Jammer is het zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')