Dat moet natuurlijk zijn: de enige die zich ergert.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:57 schreef mirannie het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die me mateloos irriteert aan de waardeloze spelling van de gemiddelde Nederlander tegenwoordig.
boomknuffelaar ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:13 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk zijn: de enige die zich ergert.
no problems with that.. maar het moet wel te lezen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef Wiehoe het volgende:
Als je gewoon iets duidelijk wilt maken op fora of dergelijke, vind ik het niet erg dat er taalfouten in zitten.
Damn... ben je ook nog homo ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:27 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Bedoel je dat je met me wilt slapen?
![]()
Het is gewoon dom om een topic te openen over spelling, interpunctie en taalgebruik en dan zelf domme fouten te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:17 schreef Antal het volgende:
Janken over spaties voor vraagtekens of uitroeptekens is aardig kansloos
Lees jij wel ? "ik zeg niet dat ik perfect schrijf"quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om een topic te openen over spelling, interpunctie en taalgebruik en dan zelf domme fouten te maken.![]()
Nou ja, dat inderdaad. En verder vind ik het ook wel redelijk kwalijk dat mensen nog steeds niet weten wanneer je een d of t aan het eind schrijft.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Antal het volgende:
[..]
no problems with that.. maar het moet wel te lezen zijn.![]()
Tuurlijk. Maar als je uiteindelijk pleit voor een automatische sanctie bij vier fouten, moet je natuurlijk wel zorgen dat je in diezelfde post minder dan vier fouten hebt staan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:04 schreef Antal het volgende:
Lees jij wel ? "ik zeg niet dat ik perfect schrijf"
En het ging niet over het perfect gebruiken van spelling, interpunctie en wat al niet meer, maar meer over het algemeen leesbaar zijn van topics hier..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |