quote:Komt er ooit nog eens een artiesten album van je uit?
Er zal een artiesten album uit komen maar wanneer weet ik nog niet. Het wordt een album met dingen erop die ik leuk vind om te maken, dus veel gevarieėrde muziek. Ergens in 2008 moet toch wel lukken denk ik zo.
Met een bijbehorende zany-tourquote:Op maandag 17 september 2007 13:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk interview met Zany @ PartyFlock!
[..]
En dan elke week het zelfde showtje...quote:
Beter doet die dat nietquote:Op maandag 17 september 2007 13:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk interview met Zany @ PartyFlock!
[..]
Als het een strakke mix is ipv Showtek gewoon nummer na nummer en niet passend.quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Beter doet die dat niet
* JortK krijgt hier een beetje een Darkraver gevoel bij
quote:De productie Hasta la Pasta, was dat om een statement te maken?
Ik was het echt zat dat een bepaalde artiest van wie ik de naam nu maar even niet zal noemen (jimmy the sound) weer geluiden van mij / ons had gebruikt. Ik zat met Duro in de studio en we besloten om een grote dis te doen. Toen heb ik al zijn hits gepakt en daarvan een plaat gemaakt. Helaas heb ik er niets meer van gehoord. Blijkbaar heeft hij er niet van geleerd. Hij heeft pas weer allemaal geluiden gejat. Ik vind het gewoon erg jammer dat deze gast platen maakt met allemaal gejatte geluiden, heeft hij dan helemaal geen inspiratie?
Ik ook niet... maar dissen in de hs scenequote:Op maandag 17 september 2007 15:25 schreef Pelgrim het volgende:
Echte vete in de hardstylesceneAlhoewel ik niet veel werk van jts ken
Donequote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef Sethje het volgende:
Kan iemand ff dat interview naar mij PMen ik kan niet op partyflock op mn stage
Zo'n vermoeden had ik dus ook, maar ik weet het nog steeds niet zeker.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef JortK het volgende:
Raine-Analogic_Needle_Tweak__Fire-Promo_CDS-2007-TWCMP3
Is Raine niet Zany?
jep, Raine = zanyquote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik dus ook, maar ik weet het nog steeds niet zeker.....
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hardquote:
Dominating...zo'n supervette plaat..die vocalquote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hard
Dominating / Freshquote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hard
quote:Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dominating...zo'n supervette plaat..die vocal![]()
Zany maakt deel uit van de Shadowland Terroristsquote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zany (Engels: clown) is de artiestennaam van Raoul Van Grinsven (geboren 11 mei 1974), een Nederlandse DJ-producer uit Veldhoven. Hij werkt ook onder de namen Raine, DJ Alpha-bet, en Copycat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zany
ik heb het kaartje ook binnen, dus ik ben er welquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Archiee het volgende:
misschien een korte meet op een qlimax? en dan heb je een groeps fototje die je erin kan zetten
"I'm Jimmy From Italia And I Like To Steal Everything..."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |