Zo'n vondst kan ik nu ook wel gebruiken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:02 schreef Pelgrim het volgende:
Ik weet nog dat een vriend van me vorig jaar op het treinstation een VIP-kaartje van qlimax heeft gevonden. Controlestrook was ietwat gescheurd, maar toch hebben we er iemand blij mee kunnen maken.
vind die 'remix' van Rock Civilization wel tof haha, met dat deuntje van Police Academyquote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
setje van Headhunterz is wel zwaar lekker... oftewel tvp
11-09 is de datum van de herupload, heb hem al langer als vandaagquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[11-09-2007][SCANTRAXXL004] Dirk-Jan_DJ-Pak_Een_Punt-(SCANTRAXXL004)-Promo_Vinyl-2007-HDF
Voor de fans zullen we maar zeggen...!![]()
Daar irriteer ik me niet meer aanquote:Op maandag 17 september 2007 09:00 schreef CrustyClown het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8rzhG5906Lc&mode=related&search=
Neeee al dat gejump op hardstyle. Hoorde zo snel even headhunterz, Scope - Lockdown.
Waarom moeten ze zo nodig op hardstyle jumpen? Ik vind het nog net ok dat ze oud favoriete nummers verkrachten (lees Universal Nation (Bonustrack) van J&H, verkrachting van een goede oldie).
Maar dadelijk staan ze nog te jumpen op de popi-jopi HC nummertjes van foutblast ofzo!
Jeuh dat is een puik idee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ff een probeerseltje voor de OP
Misschien wel leuk om foto's van Fokkers op feesten voorbij te laten komen
Zullen we gelijk de OP uitbreiden met alle hardstyle nummers met daarachter de nummers waarop ze gebasseerd zijn.quote:
Dan krijg je een aardige lijst volgens mijquote:Op maandag 17 september 2007 09:54 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zullen we gelijk de OP uitbreiden met alle hardstyle nummers met daarachter de nummers waarop ze gebasseerd zijn.
zoals.
Technoboy - Vita * George Micheal - Careless Whisper
Noisecontrollers Gaia * Valensia - Gaia
Ich bin dabeiquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Archiee het volgende:
misschien een korte meet op een qlimax? en dan heb je een groeps fototje die je erin kan zetten
Haha, het moet er toch een keer van komenquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Archiee het volgende:
misschien een korte meet op een qlimax? en dan heb je een groeps fototje die je erin kan zetten
Hell yeah, dat zou echt vet zijn, wel even zo'n party fotograaf strikken die kwaliteit is altijd een stukje beterquote:Op maandag 17 september 2007 11:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja idd vooraan in eht midden lijkt me een mooie plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |