Megaupload.com?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Alleen maar fokkers erop (tot nu toe)... Ken die namen natuurlijk niet, dus weet neit echt wie wie is...!
Misschien ook makkelijk ergens ff een topic aan te maken, met de beste/snelste/makkelijkste uploadsite's...?
Heb zelf namelijk ook een superfijn setje gemixt net (128 MB) weet alleen niet waar ik hem het makkelijkst kan uploaden?
Idd...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:32 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Megaupload.com?
Oh jah, mij zul je wel herkennen nu
Mij dus ook, heb er ook maar een klein deel afgeplurt!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef CrustyClown het volgende:
Mij herken je iig aan mijn eigen naamCrusty dus
Gebeurd ook niet hoor denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef MrDice het volgende:
Gaaf forumpje. Alleen nu moeten we niet allemaal massaal daarheen gaan en nooit meer hier posten.. dat zou jammer zijn.
Ik denk je dat forum moet houden voor het delen van setjes en vinyl en hier lekker door dicussieren hoe je het setje vind ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef MrDice het volgende:
Gaaf forumpje. Alleen nu moeten we niet allemaal massaal daarheen gaan en nooit meer hier posten.. dat zou jammer zijn.
wow dat is idd een geile line-up! en het is bijna om de hoekquote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news/9613:DJ_Activator_verricht_aftrap_van_Icon.html
Wat een geile line up !
Area 1
Activator (live)
Showtek
Isaac
Luca Antolini vs. Bobby V
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Charly Lownoise
Dj D (It) vs.Tommyknocker vs. Mantes
Area 2
Pinas
A-Drive
Sound Force
Mani
A-lusion
Stephy
The Vinyl Junk
Leviathan
Sequence & Ominous vs. Frantic Freak
Godver, wat een dikke line-up zeg!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news/9613:DJ_Activator_verricht_aftrap_van_Icon.html
Wat een geile line up !
Area 1
Activator (live)
Showtek
Isaac
Luca Antolini vs. Bobby V
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Charly Lownoise
Dj D (It) vs.Tommyknocker vs. Mantes
Area 2
Pinas
A-Drive
Sound Force
Mani
A-lusion
Stephy
The Vinyl Junk
Leviathan
Sequence & Ominous vs. Frantic Freak
Goeie avatarquote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef Bioo het volgende:
Ook even op het forum geregged! Goed initiatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |