GVD wat een geile track is datquote:
maar dan wel de soort die gedraaid wordt door Endymion, Nosferatu, Promo, Kasparovquote:Op woensdag 19 september 2007 18:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is helemaal niks mis met hardcore![]()
Linkje met PM gaarnequote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat vanavond weer verder met de site
Dan komt ook het forum online
Early ravequote:Op woensdag 19 september 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan wel de soort die gedraaid wordt door Endymion, Nosferatu, Promo, Kasparov![]()
lijpeshitouwe!!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Beter 1 lul in je hand dan 10 in je reet
Mmmm wat vrienden waren ook alsnog dingen aan het regelen... Als ik er maar niet heel veel extra voor hoef te betalen!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag dat hardstyle_babbels een VIP kaartje voor Qlimax aan het regelen was![]()
registerd, anders krijg je al dat schorum..quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef JortK het volgende:
Ok mensen, forum staat hier
Het is nu nog alleen mogelijk om te registeren, maar ik denk dat het leuk is om daar ook te discussieren / slap te lullen
Trouwens jullie mening over:Die livesets... zal ik die voor alleen geregistreerde leden beschikbaar maken of voor iedereen?
Puik werk...!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef JortK het volgende:
Ok mensen, forum staat hier
Het is nu nog alleen mogelijk om te registeren, maar ik denk dat het leuk is om daar ook te discussieren / slap te lullen
Trouwens jullie mening over:Die livesets... zal ik die voor alleen geregistreerde leden beschikbaar maken of voor iedereen?
Goed plan... maar livesets wil ik niet via het forum doen denk ik... of wel?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:22 schreef Archiee het volgende:
[..]
registerd, anders krijg je al dat schorum..![]()
nou als het goed is krijg ik morgen dat ftp accountje, daar kan je die livesets wel opgooien en dan een linkje dumpen op het forum?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed plan... maar livesets wil ik niet via het forum doen denk ik... of wel?
Moet ik het alleen bij een forum houden?
Mooi makkelijk iig!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:29 schreef Archiee het volgende:
[..]
nou als het goed is krijg ik morgen dat ftp accountje, daar kan je die livesets wel opgooien en dan een linkje dumpen op het forum?
Als we er met zn allen wat aan doenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef 16meter het volgende:
Leuk dat forumpje. Hopelijk wordt het wat.
Duurt alleen wat lang voordat ik mijn activatiemailtje krijgquote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Als we er met zn allen wat aan doen
Zelfde hier!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Duurt alleen wat lang voordat ik mijn activatiemailtje krijg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |