abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53241406
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:02 schreef Pegasus_rules het volgende:

[..]

Maar als je van de chirurg komt wel.........
Ik niet.
pi_53241478
heeheheh, ik weet zeker dat je een paar uur na de behandeling aan me denkt !!
Goh, die Pegaus had toch gelijk :-)

Het bloed wat achterblijft gaat zo stinken, als je spoelt met peroxide lost het op en verminderd dus de stank. Enige nadeel is dat waterstofp. je glazuur aantast.... (maar het werkt wel goed)
  maandag 17 september 2007 @ 12:53:46 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53241560
Hey brechtje, beterschap he.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_53241711
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef Pegasus_rules het volgende:
heeheheh, ik weet zeker dat je een paar uur na de behandeling aan me denkt !!
Goh, die Pegaus had toch gelijk :-)

Het bloed wat achterblijft gaat zo stinken, als je spoelt met peroxide lost het op en verminderd dus de stank. Enige nadeel is dat waterstofp. je glazuur aantast.... (maar het werkt wel goed)
Ga je zo erg bloeden dan?
pi_53241896
Valt mee, maar ook een kleine hoeveelheid bloed stinkt.....
Maar ik zou het gewoon vragen na de behandeling, heb ik ook gedaan.....
Dat was na een tongoperatie
pi_53242174
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Brechtje het volgende:

[..]

Ik heb wel een behoorlijke onsteking en heel me wang is dik en ik kan niet normaal praten, dus dat meteen de pijn weg is na zo'n behandeling kan ik wel vergeten.
Nee hoor- die pijn is weg zodra de druk er af is.
Gaatje boren en dan loopt het leeg.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_53242600
Ik heb ook pijn ik heb zojuist een zenuwkanaalbehandeling gehad
Haters gonna hate.
pi_53242704
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook pijn ik heb zojuist een zenuwkanaalbehandeling gehad
Ik heb net een nieuwe vulling gekregen in een tand waar ik eerder een zenuwbehandeling had. Dat is dan wel weer prettig- hak en zaag maar wat je wilt je voelt niets. Zie het als een investering
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_53242779
Joh, bij mij is uit mijn tong een stuk van 9 x 6 mm gehaald omdat ze wilden uitsluiten dat ik kanker had. Nou ik kan je zeggen, 9 hechtiingen van binnenuit, 5 hechtingen van buitenuit. Een week lang pijn gehad, wil je niiet weten. Uiteindelijk dicht in 3 weken, nu nog steeds last ervan.....
pi_53244483
Verstandskiezen ... wat een crap. Kan pas over 4 weken terecht bij de kaakchirurg. En op de verwijsbrief staat dat ze er alle 4 uit moeten
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_53244575
Als je verstandskiezen eruit moeten word je volgensmij in 9 van 10 keer gewoon genaait door de tandarts. Vroeger toen iedereen nog veel gaatjes had moesten ze er alleen uit als ze echt in de weg zaten of ontstoken waren. Nu zegt die man het gewoon om toch nog wat geld in het laatje te brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')