Maar dan ben je er wel vanaf.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:09 schreef Brechtje het volgende:
Bah.
Ik heb de ergste kiespijn die je je maar kan voorstellen en heb vannacht amper geslapen, en een penicillinekuur die voor geen moer werkt en de paracetemol e.d ook niet meer.
Dan moet ik ook nog naar de tandarts wat nog meer pijn gaat doen.
*klacht: Kiespijn.
Ik heb wel een behoorlijke onsteking en heel me wang is dik en ik kan niet normaal praten, dus dat meteen de pijn weg is na zo'n behandeling kan ik wel vergeten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:14 schreef Homdeck het volgende:
Toen ik erge kiespijn had was ik juist erg blij dat ik naar de tandarts kon. even een zenuwbehandelingetje en de pijn is weg![]()
ze zouden toch eerst die onsteking moeten bestrijden....willen ze er daadwerkelijk iets aan kunnen doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb wel een behoorlijke onsteking en heel me wang is dik en ik kan niet normaal praten, dus dat meteen de pijn weg is na zo'n behandeling kan ik wel vergeten.
Ja, geen effect.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
Neem een dubbele whiskey.
De tandarts kan nu niets doen omdat het te erg onstoken is, dus daarom zit ik nu aan de penicillinekuur. Liefst ging ik nu allang naar de tandarts hoewel ik daar een hekel aanheb. Maargoed.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:11 schreef hamkaastosti het volgende:
ga dan naar de tandarts toe.
Als je pijn hebt maar d'r niets aan wil doen heb je geen recht tot klagen
Ehmm ik meur niet uit mn bek hoor..quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef Pegasus_rules het volgende:
Oei, koop de waterstofperoxide maar om te spoelen anders blijf je uit je bek meuren
Maar als je van de chirurg komt wel.........quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ehmm ik meur niet uit mn bek hoor..T zit gewoon in mn tandvlees, onder mn kies ofzo.
![]()
Ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 09:02 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Maar als je van de chirurg komt wel.........
Ga je zo erg bloeden dan?quote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef Pegasus_rules het volgende:
heeheheh, ik weet zeker dat je een paar uur na de behandeling aan me denkt !!
Goh, die Pegaus had toch gelijk :-)
Het bloed wat achterblijft gaat zo stinken, als je spoelt met peroxide lost het op en verminderd dus de stank. Enige nadeel is dat waterstofp. je glazuur aantast.... (maar het werkt wel goed)
Nee hoor- die pijn is weg zodra de druk er af is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb wel een behoorlijke onsteking en heel me wang is dik en ik kan niet normaal praten, dus dat meteen de pijn weg is na zo'n behandeling kan ik wel vergeten.
Ik heb net een nieuwe vulling gekregen in een tand waar ik eerder een zenuwbehandeling had. Dat is dan wel weer prettig- hak en zaag maar wat je wilt je voelt niets. Zie het als een investeringquote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook pijn ik heb zojuist een zenuwkanaalbehandeling gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |