Ik begrijp even niet wat iemand niet mogen te maken heeft met racistische trekjes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik verdenk Alonso ervan racistische trekjes te hebben. Hij heeft het niet zo met Lewis Hamilton.
bestaat er ook legale spionage?quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:47 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
@ TS, ben het helemaal met je eens.
Hamilton en Alonso hebben het wellicht niet geweten (yeah sure, alsof Alonso er niets vanaf wist, scheinheilige spaanse kloot maar oke).. Maar toch hebben ze hun positie in het WK te danken aan illegale spionage, oftewel, zij hadden ook iets van een boete mogen krijgen.
Volgens berichten wisten alle rijders ervan, dus niet alleen alonso, de rest ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:47 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
@ TS, ben het helemaal met je eens.
Hamilton en Alonso hebben het wellicht niet geweten (yeah sure, alsof Alonso er niets vanaf wist, scheinheilige spaanse kloot maar oke).. Maar toch hebben ze hun positie in het WK te danken aan illegale spionage, oftewel, zij hadden ook iets van een boete mogen krijgen.
Denk je dat de Russen wisten dat de aMERIKANEN ER ZOLANG SPIONEERDEquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef AlphaOmega het volgende:
En daarbij, er moet bij Ferrari ook wel het nodige mis zijn dat hun informatie toegankelijk is zonder het op te merken voor zo'n lange tijd...
Er zit wat verschil in de schaal van beide situaties. Twee enorme grootmachten zijn makkelijker op kleine onderdelen te bespioneren dan een bedrijf waarbij de competitie/concurrentie zo groot is dat alles wat ze ontwikkelen met de grootste voorzichtigheid wordt gedaan. En dan nog zijn de gegevens blijkbaar betrekkelijk eenvoudig te benaderen door een concurrent.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk je dat de Russen wisten dat de aMERIKANEN ER ZOLANG SPIONEERDE
Eensch, maar heldendaden zie je Alonso nooit doen. Alonso's grote kracht is stabiliteit, niet het aantrekkelijk maken van de sport. Hoewel dat bij Schumacher ook in een grijs gebiedje lag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:39 schreef bas-beest het volgende:
alsof rijders er wat aan kunnen doen als het team 'vals speelt'
* bas-beest mag de persoon F. Alonso ook niet echt.
Hij krijgt steeds meer van die M. Schumacher-trekjes...
Alonsoquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:36 schreef Elixabete het volgende:
Alonso
Komt omdat ik Spaans ben hoor
Zozo, das nieuw! Gaan ze Raikkonen kicken? Of zetten ze gewoon een derde auto in?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
Alonso![]()
En ik ben ook deels spaans,, ben jij ook deels bask![]()
wat betreft TS lolz,,, Alonso kickte gewoon schumi ze aars en volgend jaar gaat ie lekker naar Ferrari hoeft ie ook niet meer te spioneren
Dat gaat ZEKER niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:21 schreef DAMH het volgende:
Alonso kickte gewoon schumi ze aars en volgend jaar gaat ie lekker naar Ferrari hoeft ie ook niet meer te spioneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |