M. Schumacher gaf tenminste niet af op zijn team maar had teamspirit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:39 schreef bas-beest het volgende:
alsof rijders er wat aan kunnen doen als het team 'vals speelt'
* bas-beest mag de persoon F. Alonso ook niet echt.
Hij krijgt steeds meer van die M. Schumacher-trekjes...
Hejuh, ik ben geen mafkees!quote:Op maandag 17 september 2007 12:37 schreef NED het volgende:
[..]
Laat naar je kijken mafkees. Spionage in de F1 is al zo oud als de weg naar Rome!!!
Is het ook.quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het komt op mij altijd over als een groot toneelstuk, waarin alles draait om geld, sponsoren, spionage en boetes.
Behalve in 1994 dan.quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De keren dat hij eroverheen ging is hij daarvoor gestraft.
Dat ben ik wel met je eensquote:En of je hem mag of niet; met alle records die hij nalaat is het een levende legende.
Ik heb ook pas kabel-tv vanaf 1995quote:Op maandag 17 september 2007 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Behalve in 1994 dan.
[..]
Dat ben ik wel met je eensHij is zonder meer 1 van de beste rijders ooit.
'kk'quote:Op zondag 16 september 2007 23:06 schreef Heidrich het volgende:
F1 is voor bierdrinkende boeren kk kneuzen
Hij,s gewoon een sore loser omdat Hamilton em 8 vd 10 keer om de oren heeft gereden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik verdenk Alonso ervan racistische trekjes te hebben. Hij heeft het niet zo met Lewis Hamilton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |