Hier een foto van die zogenaamde auto .....quote:18:57 - Lieke's liefste fan
Lieke heeft een hele lieve fan. Ze heeft al veel cadeaus gekregen van diegene. En toen ze een brief kreeg met de vraag wat ze voor haar verjaardag wilde, antwoordde de blondine voor de grap dat ze graag een Suzuki GSX wilde hebben. De fanatieke fan is bezig met dit te regelen, maar op een voorwaarde. Als ze de auto krijgt moet ze samen met Palma de Griekse Sirtaki dansen. Nou, daar heeft Lieke geen problemen mee. "Voor mij part doe ik die dans in mijn nakie de hele dag door", grapt Lieke. Dus je weet als het zover is, hou haar aan deze statement en dan kunnen we een mooi tafereel aanschouwen!
Op die brommer zou ik ook wel es willen scheurenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier een foto van die zogenaamde auto .....
Tijdens de uitzendingen moet ik ook altijd kwijt aan m'n vriend hoe walgelijk ik 'm vind....en die andere vier dus ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:42 schreef yellowfirst het volgende:
DGK is maar een spelletje uiteindelijk,maar ik heb me toch een bloedhekel aan Brian, dat valse, genieperige etc, etc, etc, etc............
Jij mag op Dennix rijden. Ook goed?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Op die brommer zou ik ook wel es willen scheuren![]()
Nee, dank u....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:42 schreef ToughLove het volgende:
Wie gaan er morgen naar 3fm? En hoelaat?
Liever wel ja... Als Lieke namelijk een splinternieuwe gsx krijgt ziet 'iequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Jij mag op Dennix rijden. Ook goed?
Lieke, Amanda en nadia... ik denk weer snachts vanaf 23uurquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:42 schreef ToughLove het volgende:
Wie gaan er morgen naar 3fm? En hoelaat?
nee, het is nog niet bekend.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of het zeker is dat Eric morgenavond op bezoek komt ??
Kan bijna niet de verleiding weerstaan om weer streams te nemen (...), alleen al om
te zien hoe hij die vijf losers, met al zijn kennis van buiten, eens op hun nummer kan
gaan zetten. Het zou toch zo mooi kunnen zijn .........
De roddel is inderdaad dat Eric langskomt (maar ja, dan weet je het nog niet zeker dus).quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of het zeker is dat Eric morgenavond op bezoek komt ??
Kan bijna niet de verleiding weerstaan om weer streams te nemen (...), alleen al om
te zien hoe hij die vijf losers, met al zijn kennis van buiten, eens op hun nummer kan
gaan zetten. Het zou toch zo mooi kunnen zijn .........
Okay, bedankt. Nee, het gaat inderdaad niet om die paar euro, ik voelde mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Gewoon streams nemen, die paar euro overleef je vast wel.
Dank u, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke, Amanda en nadia... ik denk weer snachts vanaf 23uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |