quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Delenlill het volgende:
Een kilometer of 10 pal achter je? Ik noem 10 kilometer niet echt bumperkleven.....
Ja en dan stappen ze uit en moet je huilen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:09 schreef Spacemonkeh het volgende:
Wat kan ik me daar toch gruwelijk aan ergeren, vooral in het donker...
1 of andere idioot reed een kilometer of 10 pal achter me. Inhalen kon ie niet omdat het schijnbaar te druk was voor hem ( Z'n golfie heeft blijkbaar minder PK's dan dat je moet denken met die sportuitlaat... pauper)
Op een gegeven moment ramde ik gewoon lekker een paar keer op de rem en ging een kilometer of 5 60 rijden terwijl ie niet in kon halen.. geweldig.. vooral als ze je even later inhalen en je helemaal bloedkokend nakijken![]()
onzin, moet die maar afstand houden.. degene die op iemand inrijdt is altijd schuldigquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef MASD het volgende:
als hij door jouw gedrag was verongelukt, had je in de bak gezeten
dat is niet helemaal waar: Bumperklevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
onzin, moet die maar afstand houden.. degene die op iemand inrijdt is altijd schuldig
tuurlijk.. ga jij maar vast je theorie leren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef MASD het volgende:
Klopt, maar ik rem in zulke gevallen altijd 'geleidelijk' af naar 60-70 kilometer... wat een mongool trouwens.. beetje z'n rem helemaal indrukkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar: Bumperkleven
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
tuurlijk.. ga jij maar vast je theorie leren...
stom van die gast..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
zie mijn bovenstaande bericht..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er was toch echt een vent op tv een keer, wegmisbruikers ofzo, die goed de bak in moest omdat ie op zo'n manier van een bumperklever af wilde komen.
Dat is niet genoeg. Huisdieren tellen niet mee in het verkeer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:32 schreef Bill_E het volgende:
Altijd vol blijven houden dat je afremde voor een hond of een kat.
dit is wel extreem natuurlijk maar een beetje op de rem trappen zonder piepende remmen zou niet strafbaar zijn.. en zowieso een idioot zeg, ik zou zeggen dat er een beest overstak en dat ik uit schrik remdequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
dus? dan is het nog wel logisch dat je dan 'per ongeluk' remt.. dan krijg je echt geen straf opgelegdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:41 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. Huisdieren tellen niet mee in het verkeer.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:41 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. Huisdieren tellen niet mee in het verkeer.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:46 schreef ondeugend het volgende:
Gadver inderdaad.
Ik haat het als ze voor me rijden!
Ik ook van jou.quote:
LOL... de persoon die achter rijdt is altijd fout!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef MASD het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |