abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:59:47 #51
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53199289
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:14 schreef postmortum het volgende:
achtermistlicht aan , klaar
Heeft geen zin man!

Een doorgewinterde bumperklever ziet precies wanneer het een remlicht is en een achtermistlamp!

Bovendien remt een beetje bumperklever niet eens meer op alleen al de remlichten, maar alleen op de combinatie van remlichten en een vertragende auto!
pi_53201214
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa leuk!!

Loser.
Het is maar net waar je je fun vandaan moet halen.. Ik kan iig niet lachen om dit soort "grappen".
pi_53204100
Gewoon koppeling in trappen, auto in de achteruit zetten zodat die achteruit-rij lamp* gaat branden, sommige mensen willen daar wel is van schrikken.

* werkt volgens mij niet bij alle auto's
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:56:59 #54
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_53206111
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef RainofDeath het volgende:
Gewoon koppeling in trappen, auto in de achteruit zetten zodat die achteruit-rij lamp* gaat branden, sommige mensen willen daar wel is van schrikken.

* werkt volgens mij niet bij alle auto's
dat zal mijn versnelings bak niet leuk vinde..
pi_53206648
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:59 schreef nsfw het volgende:

[..]

Heeft geen zin man!

Een doorgewinterde bumperklever ziet precies wanneer het een remlicht is en een achtermistlamp!

Bovendien remt een beetje bumperklever niet eens meer op alleen al de remlichten, maar alleen op de combinatie van remlichten en een vertragende auto!
mr een achtermistlicht in je gezicht is wel vrij irritant
pi_53206708
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef Meddo het volgende:

[..]

dat is niet helemaal waar: Bumperkleven
leuke site:

http://www.rechtspraak.nl(...)tot+verkrachting.htm

je kan dus gewoon lkkr het broekje van een meisje uittrekken en een beetje aaien, als je daarna zegt "hmm, bij nader inzien wil ik je toch niet verkrachten" en haar laat gaan
pi_53206800
Rij ik op een weg waar je bijvoorbeeld 60 km/h mag, rij ik zo rond de 60-65 km/h en zie ik in de achteruitkijkspiegel dat een auto ook mijn weg op slaat. Ik denk dan, ach, die zit nog een paar honderd meter achter mij, geen last van.

Maar dan zie ik de lichten al rap dichterbij komen en rijd die vent dus een stuk harder dan je daar mag. Volgende gedachte is dan dat het hier een Sjonnie betreft die het maximale uit zijn CRX of Golf wil halen. Maar goed, als hij daar dan graag 80-90 wil gaan rijden dan haalt hij mij lekker in en heb ik er verder ook geen last van.

Maar nee, de auto komt rap nader, kruipt als het ware achter zijn voorligger (in dit geval mijn persoontje maar zal denk ik bij genoeg andere mensen ook wel eens zijn voorgekomen) en gaat dan weer netjes 60-65 rijden

Alsof je in je eentje in een wachtkamer zit, er nog 10 plekken vrij zijn meters bij je vandaan maar de nieuwe binnenkomer uitgerekend het stoeltje naast je pakt en je beiden opeens niet ruim kan zitten.
pi_53207168
hij zal geen zin gehad hebben om je in te halen heb ik op de rijksweg ook weleens, dan vind ik het snelheidsverschil zo minimaal dat ik de moeite niet neem om die persoon in te halen
pi_53207359
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef LoggedIn het volgende:
hij zal geen zin gehad hebben om je in te halen heb ik op de rijksweg ook weleens, dan vind ik het snelheidsverschil zo minimaal dat ik de moeite niet neem om die persoon in te halen
Dat heeft iedereen wel eens denk ik. Rijd die ander 80 en jij wil 83-85 en dan blijf je er meestal wel achter.

Maar het is wat anders als die ander 80 rijd, jij net die weg op slaat en die ander 600 meter voor je rijd, jij vervolgens 90-95 gaat rijden tot je bij die ander bent en dan weer 80 gaat rijden.
pi_53207573
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef Bill_E het volgende:

[..]

dat zal mijn versnelings bak niet leuk vinde..
Ik zei niks over koppeling loslaten, dus die moet je gewoon inhouden. het gaat echt alleen om het lampje.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_53207574
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef DemonRage het volgende:
Wat ook leuk is, is als je een linksrijder ziet met een bumperklever erachter: wanneer het recht vrij baan is, om ter hoogte van de bumperklever op de rechterbaan te gaan rijden... ghehe da's helemaal frustrerend voor de bumperklever.

Dan zit-ie èn achter een slak op de linker baan èn hij kan er niet rechts voorbij.
GENIAAL, dat ga ik eens proberen
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:11:34 #62
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_53207867
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:58 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Ik zei niks over koppeling loslaten, dus die moet je gewoon inhouden. het gaat echt alleen om het lampje.
Probeer het eens zal ik zeggen..

Of ik moet mijn koppeling een sec of 10 nhouden en dan in zijn acheruit zetten..
MAar dan nog draaiende tandwielen de verkeerde kant op ( vrijdraaiend dat wel )
kortom een hoop geknars even..
pi_53218481
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa leuk!!

Loser.
Sommige vermoedelijke bumperklevers zijn gemakelijk uit hun tent te lokken.
  zondag 16 september 2007 @ 14:35:28 #64
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53218653
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:58 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Ik krijg mijn versnelling tijdens het rijden echt niet in z'n achteruit hoor, zelfs de 1 vind ie al kut als je harder dan 50 rijdt.
Signature.
pi_53219327
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:28 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Sommige vermoedelijke bumperklevers zijn gemakelijk uit hun tent te lokken.
Liever een bumperklever dan zo'n knuppel die ze pleziertjes uit dat soort acties moet halen.

(En ben geen klever btw.)
  zondag 16 september 2007 @ 15:14:28 #66
121890 M42
I Love Techno!
pi_53219599
Bumperklevers zouden ze gelijk het rijbewijs moeten ontnemen... laat ze maar lekker opnieuw de staatskas spekken door alles opnieuw te moeten doen.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_53220059
Gister had ik er zo eentje, snapte t hele idee van een file ook niet helemaal. Tja het was dan ook een of andere bejaarde. Hij begon te godveren, wegens het feit dat ik afremde op een autoweg. Want ja waarom zou je afremmen als er een groep auto's voor je stil staat?
..
pi_53221909
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef DemonRage het volgende:
Als er een mafkees zit te douwen achter je terwijl je niet naar rechts kan, dan moet je ff je ruitensproeiers aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')