Heeft geen zin man!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:14 schreef postmortum het volgende:
achtermistlicht aan , klaar
Het is maar net waar je je fun vandaan moet halen.. Ik kan iig niet lachen om dit soort "grappen".quote:
dat zal mijn versnelings bak niet leuk vinde..quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef RainofDeath het volgende:
Gewoon koppeling in trappen, auto in de achteruit zetten zodat die achteruit-rij lamp* gaat branden, sommige mensen willen daar wel is van schrikken.
* werkt volgens mij niet bij alle auto's
mr een achtermistlicht in je gezicht is wel vrij irritantquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:59 schreef nsfw het volgende:
[..]
Heeft geen zin man!
Een doorgewinterde bumperklever ziet precies wanneer het een remlicht is en een achtermistlamp!
Bovendien remt een beetje bumperklever niet eens meer op alleen al de remlichten, maar alleen op de combinatie van remlichten en een vertragende auto!![]()
leuke site:quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar: Bumperkleven
Dat heeft iedereen wel eens denk ik. Rijd die ander 80 en jij wil 83-85 en dan blijf je er meestal wel achter.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef LoggedIn het volgende:
hij zal geen zin gehad hebben om je in te halenheb ik op de rijksweg ook weleens, dan vind ik het snelheidsverschil zo minimaal dat ik de moeite niet neem om die persoon in te halen
Ik zei niks over koppeling loslaten, dus die moet je gewoon inhouden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef Bill_E het volgende:
[..]
dat zal mijn versnelings bak niet leuk vinde..
GENIAAL, dat ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef DemonRage het volgende:
Wat ook leuk is, is als je een linksrijder ziet met een bumperklever erachter: wanneer het recht vrij baan is, om ter hoogte van de bumperklever op de rechterbaan te gaan rijden... ghehe da's helemaal frustrerend voor de bumperklever.
Dan zit-ie èn achter een slak op de linker baan èn hij kan er niet rechts voorbij.
Probeer het eens zal ik zeggen..quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:58 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik zei niks over koppeling loslaten, dus die moet je gewoon inhouden.het gaat echt alleen om het lampje.
Ik krijg mijn versnelling tijdens het rijden echt niet in z'n achteruit hoor, zelfs de 1 vind ie al kut als je harder dan 50 rijdt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:58 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik zei niks over koppeling loslaten, dus die moet je gewoon inhouden.het gaat echt alleen om het lampje.
Liever een bumperklever dan zo'n knuppel die ze pleziertjes uit dat soort acties moet halen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Sommige vermoedelijke bumperklevers zijn gemakelijk uit hun tent te lokken.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef DemonRage het volgende:
Als er een mafkees zit te douwen achter je terwijl je niet naar rechts kan, dan moet je ff je ruitensproeiers aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |