IK denk niet dat de gemiddelde man zich zo erg focust op het kruis van Beau, meer op het feit dat het een irritant programma isquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:28 schreef Morwen het volgende:
Kijk er dan niet naar![]()
Ik vind het wel een lekker uitbuikprogramma en die debiele muziekjes krijg ik nauwelijks mee als ik naar Beau's goed gevulde kruis kijkBeetje jaloers hier, mannen? Doen namelijk nogal veel mooie dames mee met dit programma.........waarom zou dat nou toch zijn, hmmm?
![]()
I'll second that motionquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
IK denk niet dat de gemiddelde man zich zo erg focust op het kruis van Beau, meer op het feit dat het een irritant programma is
truequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
IK denk niet dat de gemiddelde man zich zo erg focust op het kruis van Beau, meer op het feit dat het een irritant programma is
Niet altijd is dat zo. Er wordt ook begrafenismuziek gedraaid als de kandidaat er aan het einde zeer beroerd voor staat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:04 schreef leolinedance het volgende:
Waarom moet er na ieder bedrag zo'n hip dancemuziekje gedraait worden en gaat iedereen klappen/meebewegen enzoWat een schijtprogramma zeg
![]()
Ja klopt dat was gisteren ook zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet altijd is dat zo. Er wordt ook begrafenismuziek gedraaid als de kandidaat er aan het einde zeer beroerd voor staat.
Wacht nog drie maanden, dan komt Miljoenenjacht terug.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja klopt dat was gisteren ook zoWat een kutprogramma zeg
![]()
Owke, jaloers dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel echt zoquote:Op zaterdag 15 september 2007 05:02 schreef NoBody122 het volgende:
Die muziek stoor ik me niet zo aan.
Die josti's die zich op tv anders voordoen dan ze zijn, mogen ze echter wel opknopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |