Oke, maar heb je het zo druk dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar in Nederland varieert het over het jaar veel meer dan hier. Hier is het gedurende een jaar een half uurtje eerder of later licht/donker.
Uitslapen tot 11 uur? Ik moet goed gaan nadenken wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb.
Dan ga ik nu dus slapen indah, spreek ik je morgennacht / ochtend nog?quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, ik heb het wel redelijk druk inderdaad. Mijn dagen zijn nog net zo vol als in de tijd dat ik in Nederland zat en een full-time baan had![]()
Het geluk is dat ik zelf wel mijn dingen kan plannen, dus ook vakanties als het mij uit komtDat is wel heel erg fijn moet ik toegeven.
Ik heb nog geen flikker uitgevoerd. Om eerlijk te zijn. Maar goed.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:20 schreef OA het volgende:
De werkdag is nog geen half uur oud en nu stapelen de problemen zich alweer op...[afbeelding]
Is er iemand die hier iets nuttigs in ziet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:05 schreef Sander170 het volgende:
Nou het duurt me te lang, ik ga slapen, en morgennacht ben ik hier rond 01:15, tot dan vrienden.![]()
Gaat goed, wat voor problemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:20 schreef OA het volgende:
De werkdag is nog geen half uur oud en nu stapelen de problemen zich alweer op...[afbeelding]
En nu? Nu kan er niets gebeuren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:26 schreef OA het volgende:
Ik zal even in vage termen vertellen wat er aan het handje is.
* Order geplaatst bij bedrijf A
* Bedrijf A bevestigt
* Bedrijf A levert vervolgens niet, want de voorraad is al verkocht...![]()
* OA belt producent om naar andere leveranciers te vragen
* OA belt bedrijf B
* Bedrijf B heeft geen voorraad.
Produkt is vandaag nodig, dus das mooi kut....![]()
Bedrijf/leverancier C bevindt zich in Mexico, dus dat is al helemaal geen optie...![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er iemand die hier iets nuttigs in ziet?
Het kan zomaar zijn dat je Sander heel dringend wil spreken....quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet wat er gepland was...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En nu? Nu kan er niets gebeuren?
Oké.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:29 schreef OA het volgende:
Het kan zomaar zijn dat je Sander heel dringend wil spreken....![]()
Kán![]()
Teruglezert!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm,.. nou. Sterkte ermee. Ik ga eens uitvogelen hoe ik, in ons prachtige nieuwe systeem, cijfers in moet voerenquote:
Het staat boven in de bladzijde OA.quote:
Tegen die tijd lig ik óf te slapen óf niet...quote:
Bij jou wellicht.... bij mij niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het staat boven in de bladzijde OA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |