quote:Op donderdag 13 september 2007 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
Cypress hill !
eindelijk iemand met verstand van muziek.
Het voorwoord is ook zo lekker boeiend he?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef Rozevla het volgende:
Valt dat jullie nou ook altijd op.
Altijd als mensen boeken willen kopen, dan gaan ze erin kijken
niet de eerste pagina
Neeeee
Op de helft van het boek het boek open slaan
Waarom echt :'( zo irritant
Ik wou dat ik jouw problemen had.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef Rozevla het volgende:
Valt dat jullie nou ook altijd op.
Altijd als mensen boeken willen kopen, dan gaan ze erin kijken
niet de eerste pagina
Neeeee
Op de helft van het boek het boek open slaan
Waarom echt :'( zo irritant
Inderdaad !quote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jouw problemen had.
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef DaMart het volgende:
Door een boek ergens halverwege open te slaan en een paar regels te lezen, krijg je vaak al een globale indruk van de schrijfstijl die in het boek wordt gehanteerd. En als de schrijfstijl (of uberhaupt wat ik heb gelezen ) deze reactie bij me uitlokt: [afbeelding], dan zet ik het boek meteen alweer terug op de plank.
En zoals meerdere mensen voor mij al betoogden: het voorwoord en de inhoudsopgave geven nou niet bepaald een representatief beeld van wat je verderop in het boek kan verwachten, dus kijk je eerder halverwege.
Dat. En de bladspiegel, en of een boek lekker in de hand ligt als je halverwege bent. Plus dat er nog wel eens schrijvers zijn die een boek schrijven zonder voorbeelden van het onderwerp in kwestie in het boek op te nemen (een boek over kunst zonder illustraties, een boek over wiskunde zonder formules, een boek over muziek zonder notenbalken, een boek over eten zonder recepten, een boek over literatuur zonder fragmenten, een boek over programmeren zonder voorbeelden, je kunt het zo gek niet bedenken... nutteloos).quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef --- het volgende:
lettergrote te controleren....?
Waarom staat de openings post er dan nog?quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:22 schreef Biogarde het volgende:
Opgeruimd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
eerstebeenhulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |