gewoon naar mijn werk hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
en als je student bent snap ik dat ochtend ook wel eens middag kan betekenen
dat iedereen al warm gekleed isquote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef SuperwormJim het volgende:
en wat is nu eigenlijk je klacht?
mja af en toe een vestje.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:51 schreef -skippybal- het volgende:
T-shirt power hiero.
Af en toe met een vest of colbertje, maar echt geen dikke winterjassen
Meeste mensen zijn dan ook mietjes, totaal geen weerstand.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef --- het volgende:
Iedereen loopt met dikke winterjassen aan en truien.
Ik vind het nog verdomd warm zo in de middag, dan ga ik echt niet mijn jas aan doen. lekker in een tshirt mijn lunch halen in de stad.
en in de ochtend is het ook gewoon nog lekker weer om in een tshirt te lopen.
het is over 10 jaar altijd zomer,quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef Maisnon het volgende:
T-shirts kan echt niet meer, dat is zooooo 2006 toen er nog wel zomer was
Ik draag het het hele jaar door t-shirts. In een trui zweet ik me de pleuris.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef --- het volgende:
Ik vind het nog verdomd warm zo in de middag, dan ga ik echt niet mijn jas aan doen. lekker in een tshirt mijn lunch halen in de stad.
hier in naaldwijk, waar ik werk lopen veel mensen in winterkleding.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef Spacehamster het volgende:
Waar de fok woon je?
Ik heb de hele dag in tshirt gelopen en vond het veel te warm om een jas aan te trekken.
En ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef beelz het volgende:
Ik draag het hele jaar door t-shirts. Heb een hekel aan lange mouwen.
Hier ookquote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef beelz het volgende:
Ik draag het hele jaar door t-shirts. Heb een hekel aan lange mouwen.
Het is wat frisjes ja om 6 uur, gewoon een beetje door fietsen word je vanzelf wel warm vanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
's morgens is het toch flink fris hoor tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier ook
Krijg jij ook wel eens rare reacties van mensen?
klinkt als de eerste symptonen van een onbekende terminale ziektequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik wel ;p
"hoe kan je met deze kou geen jas en trui aantrekken!!" "je bent gek!!" "je wordt nog ziek!!"
Intussen ben ik in mijn leven misschien 4 keer echt ziek geweest en heb bijna nooit last van de kou tenzij het echt onder het nulpunt daalt.
Een trui vind ik niet echt comfortabel en hygiënisch. Ik zweet me er iig keer op keer kapot in.
Het nadeel is wel dat 25 graden voor mij een grafhitte is om gek van te worden.
editquote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef --- het volgende:
Brr, niet mijn stijlquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan niet wachten op de winter.Mijn winterjas is echt zeer relaxed. Niet te warm, niet te koud, niet dik maar ook niet heel dun.
Zoiets ongeveer:
[afbeelding]
![]()
Maar goed, het is nu nog wel redelijk weer dus een winterjas is overbodig.![]()
Jeweets.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:16 schreef nietzman het volgende:
Niet je 'styl0w', bedoel je?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens mogen vrouwen wel met een strak t-shirt lopen tijdens de winter.![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |