hahahahaha nee dit is geen 'vrouwen show hier je tieten topic'quote:
Windows Live Messenger doet het ook al vanaf het begin bij mij zonder problemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef thedude0 het volgende:
ik gebruik al jaren windows messenger zonder problemen
Waarom zou ik het onderbouwen als het toch alleen maar afgezeken wordtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is er kut aan?
Of ben je zo'n kneus die alleen maar kan blaten en niks kan onderbouwen?
Dat probleem had ik dus vanochtend ookquote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
potverdriedubbeltjes, wil ik vandaag aanmelden op mijn ouwe vertrouwde msn 7.5zegt dat ding dat ik niet kan aanmelden omdat ik een oude versie gebruik van msn.
WAT KAN MIJ DAT GODVERDOMME SCHELEN, IK WIL DIE NIEUWE NIET, WANT DIE IS KUT, IK WIL MIJN OUDE 7.5 TERUG![]()
![]()
![]()
![]()
kutmsn![]()
![]()
voeg mij maar toe op msn om het uit te proberen danquote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het nu ook, fuck fuck dood kut dood
Ik had eerst die nieuwe, maar die deed het niet meer, dus ik heb de oude geinstalleerd. Kutmicrosoft, nu moet ik weer de nieuwe per sé installeren. Als die het niet doed he
kankernerdquote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog nooit shit gehad met WLM.. no0bs
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef -skippybal- het volgende:
Tyf op, dat bepaal ik zelf wel.
Laat mij lekker nummertje 7 gebruiken, kuttuig.
Ik woon toch niet in Cuba? Nee, nou dan!
punt is dat windows live messenger schijt is en windows messenger nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Windows Live Messenger doet het ook al vanaf het begin bij mij zonder problemen.
Die heeft toch ook zo'n advertentie?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef thedude0 het volgende:
[..]
punt is dat windows live messenger schijt is en windows messenger niet
jij bent zeker van de anti-vloekbondquote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
potverdriedubbeltjes, wil ik vandaag aanmelden op mijn ouwe vertrouwde msn 7.5zegt dat ding dat ik niet kan aanmelden omdat ik een oude versie gebruik van msn.
WAT KAN MIJ DAT GODVERDOMME SCHELEN, IK WIL DIE NIEUWE NIET, WANT DIE IS KUT, IK WIL MIJN OUDE 7.5 TERUG![]()
![]()
![]()
![]()
kutmsn![]()
![]()
HOU GODVERDOMME JE KANKERSMOEL, VIEZE VUILE GORE TERINGLIJER, GA GODVERDOMME LEKKER JE HUISWERK MAKEN OFZO KANKERHOMO.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef Sjibble het volgende:
[..]
jij bent zeker van de anti-vloekbond
pauper!!!!
Ja, dat.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:39 schreef -skippybal- het volgende:
Oh gevondenShow all in een andere hoek zetten
Bij mij ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Windows Live Messenger doet het ook al vanaf het begin bij mij zonder problemen.
Hopen dat dit werkt, wil geen 8.0 zever. Is het verschil tussen 7.0 en 7.5 groot?quote:Als je "Ja" selecteert download je een nieuwere MSN versie, namelijk Live Messenger 8.1. Volg daarna de stappen op het scherm en alles zal automatisch gaan!
De reden van deze update is een kwetsbaar lek in MSN Messenger 6.2, 7.0, 7.5 en WLM 8.0.
Dit lek zou als 'kritiek' bestempeld moeten worden, aangezien het al negen maanden oud is. Ook zijn exploits om het lek te misbruiken publiek bekend, hoewel het lek (nog) niet actief misbruikt is. Wanneer een MSN-gebruiker een video-chat accepteert, kan een aanvaller via het lek volledige controle over het systeem krijgen. Direct patchen is daarom het advies...
Je kan wel nog gebruik maken van MSN 7.0.0820! Je dient dan wel eerst MSN 7.5 te verwijderen.
http://www.livemsger.nl/msn-7,5.html
tof! nooit aan gedacht!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:02 schreef MaddoxX het volgende:
Nah man gewoon ff versienummer hexeditten naar 8 (of hoger) of ff met reshack.
Nooit meer last van update zeik
kk stylzz![]()
Dan krijg je dit dus:
[afbeelding]
en kan je verder met 7.5
hou je bek, ik ben straat jeweettoooch.quote:
http://pidgin.imquote:Op donderdag 13 september 2007 23:12 schreef katerwater het volgende:
Excusez-moi voor deze basic vraag, but I have to know:
'is er een waardig alternatief voor msn'
Ik ook!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
.............IK WIL MIJN OUDE 7.5 TERUG![]()
![]()
![]()
![]()
kutmsn![]()
![]()
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:02 schreef MaddoxX het volgende:
Nah man gewoon ff versienummer hexeditten naar 8 (of hoger) of ff met reshack.
Nooit meer last van update zeik
kk stylzz![]()
Dan krijg je dit dus:
[afbeelding]
en kan je verder met 7.5
Je zegt dat ie alleen werkt bij msn 7.5 0.3.2.4.......quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb een patcher voor 7.5 online gezet en nog zien jullie m niet staan zodat je verder kan met 7.5
scroll ens wat naarboven
Geen zin om voor andere versies te maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:40 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Je zegt dat ie alleen werkt bij msn 7.5 0.3.2.4.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |