hahahahaha nee dit is geen 'vrouwen show hier je tieten topic'quote:
Windows Live Messenger doet het ook al vanaf het begin bij mij zonder problemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef thedude0 het volgende:
ik gebruik al jaren windows messenger zonder problemen
Waarom zou ik het onderbouwen als het toch alleen maar afgezeken wordtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is er kut aan?
Of ben je zo'n kneus die alleen maar kan blaten en niks kan onderbouwen?
Dat probleem had ik dus vanochtend ookquote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
potverdriedubbeltjes, wil ik vandaag aanmelden op mijn ouwe vertrouwde msn 7.5zegt dat ding dat ik niet kan aanmelden omdat ik een oude versie gebruik van msn.
WAT KAN MIJ DAT GODVERDOMME SCHELEN, IK WIL DIE NIEUWE NIET, WANT DIE IS KUT, IK WIL MIJN OUDE 7.5 TERUG![]()
![]()
![]()
![]()
kutmsn![]()
![]()
voeg mij maar toe op msn om het uit te proberen danquote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het nu ook, fuck fuck dood kut dood
Ik had eerst die nieuwe, maar die deed het niet meer, dus ik heb de oude geinstalleerd. Kutmicrosoft, nu moet ik weer de nieuwe per sé installeren. Als die het niet doed he
kankernerdquote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog nooit shit gehad met WLM.. no0bs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |